Livet om mig och min familj

Alla inlägg under maj 2007

Av Jenny - 31 maj 2007 12:21

Hej på er alla glada och ledsna!!!


Äntligen har jag tagit mig i kragen å skapat mig en blogg hihi:)

Tar väl lite tid att finslipa men det är påbörjat i alla fall:)


Visserligen är jag en person som tänker otroligt mycke och har svårt att få ner det i bokstäver men det kommer nog under tiden jag håller på !

I dag är det kort dag på jobbet. Ska till min son`s dagis för att lyssna lite på när dom sjunger.. Så mysigt så :)

Han är världens goaste prins man kan ha, han har sina stunder med trotts men det glömmer jag på nolltid när han ler mot mig:)

Så fort jag kommer hem innanför dörren så kommer William med öppen famn å ropar mamma. Helt plötsligt har jag glömt hur jobbig eller tråkig dagen har varit.. Världens bästa son:)

Har så klart en underbar sambo som heter Jonny som jag delar mitt liv med. Och såklart pappa till William. Vi byggde hus december 2005 så just nu är det mycke påtande men som äntligen börjar nå sitt slut:) Det tär men kärleken borde bli stenhård efter dettta :)


Ha det nu underbart så ska jag jobba vidare sissta timmen kram på er alla !!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards