Livet om mig och min familj

Alla inlägg under augusti 2007

Av Jenny - 22 augusti 2007 08:12

I måndags åkte Jonny till Riga igenom jobbet. William var ju inte allt för happy när han vaknade på tisdag morgon å pappa inte va hemma:)


Men men det har gått bra endå, i dag kommer han hem så ingen kommer vara gladare än William misstänker jag. Själv tycker jag nog att det har avrt skönt att vara ensam, får ta sina saker i egen takt ingen som behöver mitt sällskap eller så!

Men det är klart att jag saknat honom, konstigt vore annars:)

Så i kväll kommer han hem, antagligen hemma före mig men det är nog bara bra så får Jonny och William lite tid för varandra innan jag kommer hem!


Annars sliter jag på, på jobbet. Är ganska mycke nu med flytt å allt men det blir nog bra när allt är klart.


Nu ska jag jobba lite. Ha det bäst


kram

Av Jenny - 21 augusti 2007 08:17

Men jag lever fortfarande på helgen som var:)


Jag sov hos Liselott natten till söndagen eftersom det är lite krånligt att ta sig hem till Åkersberga mitt i natten. Så på söndagen när vi vaknade(Ylva sov oxå där) så gjorde vi oss i ordning åkte och lämnade av Ylva på centralen strax innan två. Sen gick jag och Liselott in till stan för att gå å shoppa med oss lite lunch som vi tog med oss till kungsträdgården och myste med:)


William åkte ju med farmor och sten på skansen på söndagen så jag hade inge brottom hem:)


Han hade haft det så roligt fått kolla på djuren åka karuseller och framförallt åka båt som han älskar :)

Men det är skönt att han får komma bort lite och inte alltid vara med mamma och pappa. Han får ju 100 %`s uppmärksamhet så han kan inte klaga:)

Jag åkte hem från stan vid fyra och då var dom kvar på skansen så jag åkte ner och hämtade dom när dom kom hem vid halv sju.


Det var så härligt att se honom han var så glad samtidigt som han verklgien hade saktnat oss, fick jordens bamse kram å puss:) mammas älskling!

Vad gjorde man utan William han är verkligen min solstråle älskar dig gubben..

Nu åter till lite jobb

Ha en underbar dag kram kram

Av Jenny - 20 augusti 2007 10:08

Vilken toppen helg det vart:)

Ylva kom till mitt jobb vid fem i fredags, stannade kvar på jobbet i en timme och snackade lite skit med arbetskollegorna. Vid sex tog vi bussen hem för att äta lite middag å mysa:)

Jonny hade fixat grillat mums mums:P

Satt uppe till två i fredags natt å snakca å drack vin trevligt var det. Fasen va kul det var att se dig i gen Ylva efter 3 år!

Sen i lördags åkte vi in till stan för att äta lite middag å förfesta hemma hos Anna Hansson en annan tjej från Leksand som numera bor i stan.

Super kul kväll de me, Anna lagade en så otroligt god sallad, tack Anna för den:) Sen satt vi å snackade en massa skit hela kvällen. Efter det tog vi våra dans sugna ben ner till Golden hits för att röja loss på dansgolvet:)


Bara en resume att det var en klockren kväll....

Saknar dig redan Ylva

Återkommer senare med mer info om helgen måste jobba lite nu

puss å kram

Av Jenny - 15 augusti 2007 10:33

Ja då har halva veckan gått, I går fick vi hem mexitegel som vi ska mura två stolpar utanför garage infarten. Kommer bli såå fint.

Sen i dag kommer det 80 ton jord som ska placeras ut över våran blivande gräsmatta.


Om vi säger så, vi har en del att stå i. Men eftersom Jonny är så effektiv så har jag inga tvivel på att vi inte kommer hinna klart innan riktiga hösten kommer:)

 Ska bli så kul å se när gräsmattan är på plats när pelarna är murade och garaget gjort. Det kommer bli så vackert utanför oss:) Sen får vi väl fortsätta att slutföra invändigt med möbler osv... hihi Tur man är miljardär:) haha..


Ha det bäst lingon fest:) puss å kram

Av Jenny - 13 augusti 2007 16:35

Men det har vart en hyfsat härlig semester...


Aningen mycke regn, men bra för våran del som precis har planterat en häck:P

Första veckan på semester var vi i sundsvall så underbart, vill åka upp i gen snart men men nu är det jobb som gäller. Han ju träffa dom vikigaste det var huvudsaken. Resten av semestern var vi hemma å rådde om varandra vilket behövdes. Nu är man åter till vardagen å stressen.


Men till helgen händer något suuper kul, min härliga vän Ylva kommer ner till stora staden:) Så då blir det lite party och utgång:P Hoppas på en dunder kväll och det  tvivlar jag inte på med den tjejens sällskap:)

Var typ 3 år sen vi såg sisst så det är väl på tiden att ses i gen:)


Sen den 22:a september ska jag och Liselott gå på ladies night ska bli såååå kul:) Längtar sååå!!!

Ne jag lovar på att bli bättre med uppdatering

Ha det bäst kram kram

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards