Livet om mig och min familj

Alla inlägg under september 2007

Av Jenny - 19 september 2007 13:43

I dag är det en sån här dag jag bara vill hoppa över men det går ju tyvär inte....

Ingen bra dag sen man vakna i morse mycke runt om.

Sen är det föreldrar fika på dagis i dag men jag kan inte vara med för jag jobbar, å så gick jag tidigare i går för det var utvecklingsamtal på dagis.


Det gick i alla fall jätte bra, han har utvecklats otroligt mycke sen han börja, så härligt att höra hur han är på dagis:) mammas lilla solstråle som alltid gör mig glad och lycklig.


Har ingen vidare motivation att skriva just nu men jag kan återkomma en annan dag med hur utvecklingsamtalet var. Nu ska jag försöka jobba så klockan går fortare, inte för att jag vill hem men för att jag inte orkar jobba.


kram på er alla där ute.

Av Jenny - 17 september 2007 13:37

Oj oj ser att nu var det ett tag sen jag skrev!!


Men men bättre sent än aldrig:)

Ja det händer lite där hemma, har sått gräsmatta nu och gräset har börjat växa kommer nog bli sååå fint:)

Sen har jonny börjat med tegelpelarna som vi ska ha i entrèn om man säger så. Han är ju så händig min karl:) 

Anledningen till att jag inte skriver så mycke numer är att jag har så hiskelit mycke på jobbet så man är helt utmattade när man kommer hem. Så just nu är det mycke att tänka på men det blir nog bra det me.


I helgen var Majsan, Madde och susanna och hälsade på oss. Super mysigt mina gosisar så det var trist å vinka av dom i går:( men men jag måste väl ta mig i kragen å ta mig upp till leksand antar jag, måste bar lura med mig Jonny:)

Ne allmänt har jag nog höst deprition just nu  inte mycke som får en att hålla sig vaken..


MEN NÄSA HELG:) då ni, då ska jag på ladies night  och se Martin Stenmark snyggingen;) Det ska bli super kul jag och Liselott ska ha en heldag.


Ne åter till lite jobb nu men lovar att jag skriver snart igen

puss å kram alla

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards