Livet om mig och min familj

Alla inlägg under maj 2008

Av Jenny - 30 maj 2008 15:34

Första kvällen då var vi på lokala puben den ni ser vid vattnet:) really nice:P


En riktigt lyckad resa, tog inte så mycke kort.. men detta är lite utav det..

Jag har allt i huvudet och dit ska jag i gen och då får jag ta med mig den större kameran:)

Av Jenny - 30 maj 2008 10:10

Jepp då var man tillbaka på jobbet hemma i sverige. Men jag måste säga att jag gärna hade stannat några dagar till. Helt toppen har det varit i London alla var så himla snälla och tog väl hand om mig:) Men visst är det härligt att komma hem oxå har ju en underbar son att komma hem till som saknat mig:) Å så Jonny då förståss hahaha men han har säkert tyckt det varit skönt att jag vart borta. Har det inte vart så mycke gnäll hemma...

Ska försöka lägga upp bilder i kväll om jag sitter vid datorn har i alla fall några att dela med mig av!

Hinner inte skriva så mycke här , men lovar att återkomma med mer.


Kram kram

Av Jenny - 29 maj 2008 12:16

Japp i dag bar det av hem, jag trivs verkligen har.

Hade en toppen kvall i gar, fick se central London so nice..

Big Ben, Buckingham palace oxford street many many more:)

Sen var vi pa en nordic pub. Det har verkligen varit givande att vara har, kommer verkligen att sakna kontoret alla ar sa otroligt gulliga och snalla. Om en och en halv timme kommer min transfer bus sa jag ska jobba pa. Men lovar att nar jag kommer hem ska jag ladda upp lite bilder och skriva mer om min resa.

Had et bast alla. Och gissa solen skiner i London i dag oj oj oj sa typiskt nar jag aker hem i dag.. sad sad.. men men sa kan det va.


Have a good day.

Av Jenny - 28 maj 2008 16:29

Ska kortfatta mig har, tankte bara meddela att det ar underbart i London:)

Alla ar sa otroligt snalla och tillmotesgaende..

I gar var vi pa en lokal pub har i  Canary Warf jatte trevligt. Sov som en prinsessa nar jag kom till hotellet:)

Hit kommer jag defenetivt aka fler ganger men pa semester da saklart.

Nu ska jag jobba vidare, i morgon kommer jag hem sa da hinner jag skriva ner mer om min resa och lagga upp lite bilder.

Ta vara pa er.


Av Jenny - 27 maj 2008 06:04


Jepp nu bär det av :)

Åker om en halv timme och lämnar William, sen bär det av till Arlanda...

Så hörs vi inte innan torsdag, ha det underbart alla.

Puss å kram

Av Jenny - 26 maj 2008 12:42

Jepp i morgon bär det av till London.. Uch har det där pirret i magen.. men men det ska nog gå vägen:)

Kul å få byta miljö för ett par dagar.

Helgen som gick va helt ok.. Har inte gjort så mycke grillade med grannen i lördags sen var vi ut och gick en prommis på kvällen. ALltid lika skönt.

Ja hoppas jag inte glömmer biljetter, pass och allt man ska ha med sig:)

Men det man inte har med sig får man väl köpa:)

Nu ska jag snart få lite lunch.

Ha en underbar dag alla

puss å kram

Av Jenny - 23 maj 2008 10:04

Ja så var det fredag i gen!!

Har faktiskt inte helgen planerad denna gång. Skönt å vakna upp i morrn och fundera på hur dagen kommer att se ut.

Har i alla fall inte haft en sån ansträngande vecka då jag bara jobbat i går och  dag:)

Känner för att göra nått kul men samtidigt bara va hemma och ta det lungt.

I går hade vi dom nya grannarna på besök, jätte trevliga var dom. Kul med lite nytt folk uppe på kullen:P Man är så van att det bara är nicklas och Evelina plus vi där uppe:)

Jonnys pappa åkte till Spanien i går den fuskisen:) Ringde på kvällen och talade om att det var 27 grader i skuggen uch å fy på han:)

Men vi ska ju ner vi oxå i augusti så jag är bara LITE avis:)

Nu ska jag jobba lite ha en bra fredag.

Puss å kram

Av Jenny - 21 maj 2008 19:54


Nu känns det som jag inte skrivit på evigheter... Jonny åkte ju till Gotland med jobbet i går, men det vart fullt hus här hemma endå:) Annethe ringde mig på förmiddagen, har ju vart hemma med William i veckan men som tur är verkar vara på bättringsvägen.. Men i alla fall så sa jag till Annethe att Jonny åkt till Gotland och vi är ensam hemma. Så hon kom med den bra idèn att komma över och laga middag tillsammans:)

Så vid halv tre dök hon upp och vid fem kom Peter och pappa vid halv sex.

William vart överlycklig att få leka med Peter hahaha:) Dom busade till William nästan däckade på plats hihi.. Sen var det nattnings time för William men tror ni han ville sova med mig nenene. Det skulle va Peter haha, trodde aldrig det skulle gå, men efter en halv timme kommer Peter ner och William sover:) Det var lite kul!!

Pappa och Annethe åkte hem vid 9 och Peter stannade till efter 11 då vi fastnade vid en film och en massa prat om pappor:) (alltså våra pappor)


I dag har vi inte gjort så mycke, vart ut en liten promenad för att William ska få lite frisk luft så i morgon blir det nog dagis i gen. Jag måste verkligen till jobbet nu. Misstänker att det finns ett och annat att göra.


Och på tisdag åker jag till London jiiiiiippppiii;) Ska bli kul...

Ne nu ska jag kasta mig framför tven till Jonny kommer hem, sen blir det sova av då man ska upp i morrn till jobbet...


Sov gott och kram på er alla....

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards