Livet om mig och min familj

Alla inlägg under juli 2007

Av Jenny - 6 juli 2007 21:22

ÄÄntligen semester:)


Så skönt. Jag och Jonny var och åt på Oxenstierna i kväll för att fira lite semester såå skönt måste jag säga. behöver vekligen det nu. Fullt upp på jobbet i dag för att fixa allt som ska ordnas medans jag är på semester. Det är ju STORA grejer på gång:) hihi vet inte om man ska skratta eller gråta men det visar sig när jag kommer tillbaka. Vågar inte tala för högt om det.


Veckan har vart långsam, det är väl så när man längtar efter semester, men nu är jag äntligen där SEMESTER!!!!!


Just det jag lägger upp lite bilder på vad som händer:)

Av Jenny - 3 juli 2007 08:23

Jepp dit ska jag i kväll med Liselott!

Det är ju favvo killen Måns Selmerlöw där och även Per Gessle:P

Går lite tidigare från jobbet i dag sen ska jag möta upp Liselott på skansen.

Jiiipppiii det ska bli sååå kul:)


Det var mindre kul att åka hemifrån i morse dock men men det löser sig säkert som alltid annars eller vem vet.....


Hoppas bara att vädret håller i sig i kväll så man kan få sitta under blå himmel, men i vanlig otur så regnar det väl:)

Ne nu ska jag jobba lite vi hörs. Ha en toppen dag puss puss

Av Jenny - 2 juli 2007 09:22

Jobb och slit hela helgen, helt mör i kroppen i dag!!


Planterat häck i helgen och grävt för den såklart... Så i går vid åtta på kvällen var allt klart ÄNTLIGEN!!! shit alltså man blir helt slut av att köra skottkärra med planter i.


Så det har inte vart en lungn stund på hela helgen kommit i säng efter ett nästan varje kväll så man kan ju knappast påstå att man är utvilad denna måndag:( Har tagit en massa kort som jag tänkte lägga upp vid tillfälle, har ju inte blivit så många av det :) Men på fredag går jag äntligen på semester ska bli sååååååå sköööönt!


Denna vecka misstänker jag det kommer att hända en del på jobbet. Spännade eller ej det kan bara framtiden visa....


Ha nu en underbar dag i det soliga vädret puss å kram

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards