Livet om mig och min familj

Alla inlägg under juni 2008

Av Jenny - 30 juni 2008 15:52

Jonny ringde för en stund sedan. Han hade ringt till läkaren för William visar inga tecken på att bli bättre klagar över att han har ont i öronen osv.

Så får se hur det går, han hade tid kvart i fyra..

Mammas älskling önskar jag kunde va med dig hos läkaren..

William ringde förut och vill beklaga sig att han kräkts..:( Gubben.

Han saknar nog mamma lite tror jag:)

Så nu vill jag ju bara hem å pyssla om honom!

Av Jenny - 30 juni 2008 12:18

Sov sov och åter sov...

William har vart jätte dålig stackarn:( Mammas älskling. Men på nått sett har det vart sknt har verkligen inte gjort nånting förutom tvättat en massa maskiner:)

Missade uppenbarligen en rolig drinkafton men men det blir väl fler kan man hoppas på:) Jag skickade över Jonny i stället hoppas det var ok Rebecka:)?

Just nu ÖSER regnet ner utanför mig!!! Skönt att man sitter inne.. Har sen lunch i dag så det är ett tag kvar till min lunch!!

I dag är Jonny hemma med William, han kunde inte i morgon så då får jag ta det passet. Så hemst å se mammas älskling så dålig, som tur är dricker han mycke vatten och det är viktigt. Mat har det inte blivit mycke till men det tar han väl i gen när han frisknar på sig. Bättre att han är sjuk nu så han håller sig frisk till semestern..


Ha en regnig dag:)!

Av Jenny - 29 juni 2008 13:03

             Sen har vi en fin bild från grönan dagen efter midsommar:)

Av Jenny - 29 juni 2008 12:58

Mmmm inte var denna dag speciellt mycke mer givande. William är fortfarande sjuk, Jonny är trött kom hem sent i natt.. Och själv kunde jag inte sova och knappt William heller pga febern.

Så i dag klev jag upp vid tio hahah det är ju nästan ett skämt att man sover så länge men det kommer kanske inte vara speciellt länge heller:)

Klev upp åt lite frukost sen ja tvättat lite och nu sitter jag här... Värdelös helg måste jag säga!!!

Men har laddat upp lite bilder från midsommar så tänkte jag skulle lägga upp lite av dom nu.

Av Jenny - 28 juni 2008 22:20

Uch en riktigt meningslös dag...

Vaknade halv tio haha hör på den ni och då ville William fortsätta sova. Mmm kanske förstår att han är sjuk stackarn:( Klev upp gjorde lite frukost, Jonny var ute och tvättade bilen duktig han. William ville inte ha nån frukost bara sova på soffan så jag följde med på det:) Tvättade lite tvättar i mellan åt men annars inge större.

Kom ner till centrum en sväng och handlade på ica jiiipppii va kul!!! Kom hem la oss på soffan alla till kl 17.30 då lagade jag middag ( Taccos ) Efter middagen soffan i gen. William ville inte ha nån mat:/ Men efter ett tag gick febern ner lite så då ville han ha lite mat så det fixade jag. Jonny var ute och klippte gräset. Nu är klockan 22.24 Jonny inne hos våra nya grannar, jag har nattat william och 'är själv så trött så jag stannade hemma. Så nu känner jag mig mest ensam:( Men men självförvållat antar jag...

Så sammanfattat...

En helt värdelös dag.. TRISST!!!

FAST jag kom på att jag fick veta en glad nyhet av en vän wiiii så kul:)

Nu går jag till sängs tror jag.

Puss å godnatt

Av Jenny - 27 juni 2008 08:24

Äntligen fredag och sovmorgon i morgon:) Som jag längtar till helgerna just nu. Inte så konstigt kanske. I morse tog vi en rejäl sovmorgon hihi men jag var endå på jobbet en halvtimme innan jag börjar:) Det ni!! Hinner man äta lite frulle på jobbet och läsa lite mail.

Vad händer i helgen då???

Ja det kan man fråga sig inga planer alls. Mamma vill att vi ses Peter min morbror kommer till Åkersberga i morgon så då är det klart att han vill ses oxå. Så vi får se hur dagen ser ut.

Är det bra väder blir det klart lite badning i poolen på baksidan haha ja för William i alla fall. Måste verkligen städa i helgen oxå känns mindre kul men men sånt som måste göras...

Bilen måste tvättas ja ingen ide att jag börjar fundera på allt nu då kan jag sitta och skriva till jag går hem hahaha.

Är det nån som har nå bra förslag för helgen?? Kanske sommar krysset:P

Ha en underbar dag alla

krams

Av Jenny - 26 juni 2008 08:07

Ja i går vart det sent för William. Han hade somnat i vanlig ordning när Jonny lagade middag. Och lagom till jag kom hem var han klarvaken:) wiiii för jag som är så pigg av mig just nu.. Men han är ju ganska duktig att klara sig själv. Jonny åkte till El giganten och köpte en GPS medans jag och William tog ett bad. Det brukar göra honom lite tröttare:)

När vi ska göra välling ringer Jonnys mamma och frågar efter honom, inte hemma sa jag men jag skulle be han ringa när han kom hem...

Efter det tyckte jag det va dags att gå å sova för William med tanke på att han går upp vid 6 på mornarna. Men det tyckte inte han han vägrade sova innan Jonny kom hem, så vi gick nr när han kom hem..

Men han vart tvungen att åka hem till sin mamma och reda ut ett och annat. Så William höll sig vaken till halv elva i går... INTE BRA!!! men vad gör man. Och det gick faktiskt förvånansvärt bra endå att väcka honom i morse. Mammas älskling.

Men nu vill jag ha helg:)

Ha en underbar dag alla

Krams

Av Jenny - 25 juni 2008 08:00

Underbart att vakna i morse, klarbå himmel och sol. Känns som evigheter sen det var det. Men det var ju inte lättare att komma upp ur sängen för det;) I dag är det halvlek på veckan i alla fall. Så snart är det helg med sovmorgon.

I går när jag kom hem hade William somnat i bilen när Jonny åkt till Arninge för att kolla på en GPS, suck. Men när vi kom hem la vi han i hans säng direkt. Han vaknade till vid åtta men då gjorde jag en flaska välling och så somnade han om efter ett tag. Måste verkligen bli bättre att få han och sova i sin säng!!

Så lätt att man lägger honom i våran säng för att det är så mycke enklare, och Jonny tycker det är mycke mysigare...

Men det blir ju aningen trångt!!!!

Ne nu ska jag jobba lite. Lovar att lägga upp lite bilder snart.

Krams

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards