Livet om mig och min familj

Alla inlägg under juli 2008

Av Jenny - 30 juli 2008 20:38

Ja vi åkte ut i dag med. Är så himla härligt att komma ut till Pappa Och Annethe. Man slappnar av och bara myser. Samma med William:)

I dag har vi kört med Radiostyrda båten som dom köpte härom dagen:) William är helt lyrisk... Hi hi

Sen har William badat med morfar en riktigt lång stund, efter mycke tveksamhet följde han med i:) Och sen ville han aldrig gå upp:) Sötisen där!!!

Märks att han börjar känna sig hemma där nu börjar visa sitt riktiga jag!

Men det är skönt för då vet jag att han mår bra och att veta att min son mår bra är det bästa jag vet!

Vi fick god middag där i dag i gen stackarna vi äter dom ur huset när vi kommer så här och våldgästar:)

Men ni har ju sagt att det är ok så vi tar det på riktigt allvar:)

I morgon bär det av dit i gen, men det blir mest för att Peter behöver ha bilen så han skjussar hem oss sen och åker vidare.

Men därimot ska jag nog få åka motorcyckel i morrn i gen wiiii det är ju såå kul!!

Stackars Jonny han bara jobbar medans jag är ute och njuter av solen :) Men men mitt tar slut på måndag så det är bäst att passa på!

Nu ska jag mysa lite med William som fortfarande är vaken. Han somnade i bilen en kvart så han har tagit upp lite energi i gen:)

Men här kommer två härliga bilder på William och hans Morfar:)

Tack för i dag ni är bäst!


Av Jenny - 29 juli 2008 13:51

Kollade in det fina y : et i Timrå  

Y: et i Timrå:)                               Oliver och William


Fredrik Och Jonny Guitarr Hero!


  

Jonas Och William                                   William Och pappa på Garnsviken!

Mamma och William ute på sjön!

William Kör båt ute på sjön!

Jag, David och Peter spelar boll i pappa och Annethes pool:)

Pappa Och William Spelar Kubb:)

Jag och William myser i solen!

Pappa och William leker med vatten pistolen!

Peter spelar allan i vanlig ordning!

Den bästa bilden av dom alla snyggt jobbat Peter:) Värsta kocken:)

Av Jenny - 29 juli 2008 09:34

I går var en super trevlig dag. Jag och William var ut på Ljusterö till pappa och Annethe. Dom kom och hämtade mig snälla som dom är eftersom min karl inte vill lämna bilen hemma!!

Vi badade i deras pool slappade skrattade åt super god middag och så fick jag äntligen åka med Peter på motorcyckeln;) wiiii det är ju så härligt att åka. Jag hade Peters fulla mundering på mig haha.. Men skyddad ska man va. Till skillnad från Peter då:)

Vi åkte runt på Ljusterö och tittade lite har ju inte sett så mycke av Ljusterö, så nu har man sett lite i alla fall:)

Tack Peter.

Vi åkte hem vid nio på kvällen. Är så härligt att vara där ute och William tycker det är super kul.

I dag har jag ingen aning vad vi ska hitta på. Kan ju inte åka och våldgästa dom i dag med ju:) Får se hur dagen ser ut måste handla hem frukost och grejer hem börjar sina på det.

Ska lägga upp lite bilder från sundsvall oxå och lite annat som vi gjort under semestern kommer mig aldrig för att ladda upp dom bara.

Ha en underbar dag i solen.

Krams!

Av Jenny - 19 juli 2008 14:28

Ja väck mig om nått roligt händer!!!!

Trött, uttråkad ja allt trisst man kan va:) Jonny kämpar på där ute, jag sittre mest och tittar på. Har liksom ingen ork i kroppen. Vill hitta på nått spännande... Ja det kommer i och försig. På måndag morgon åker vi till Sundsvall så det ska bli kul se nått annat än Åkersberga i alla fall.

Solen skiner ute så det är i alla fall inte dåligt väder, grannen har tagit med sig William på promenad. Du är så snäll Evelina:) Tack!

Ja det står väl inte på förens det är middags dags. Vad ska man äta en dag som denna då?

Förslag?

 Just nu känns det som taccos vore gott, men då måste jag åka och handla...

Inte gör man livet lätt för sig:)

Ne måste ut till solen.

Kram på er alla!

Av Jenny - 18 juli 2008 22:42

Vaknade vid ni i morse, William vaknade vid tio och strax därefter kom wiskey doftande Jonny upp.. M Det var verkligen som en wiskeyflaska som öppnade sig framför näsan.. Ja tur jag inte va med under hela kvällen hade bara irriterat mig på att han inte har nått stopp i kroppen!

Hoppas han inte va allt för besvärlig Rebecka och Magnus hihi:)

Vi elva åkte vi i väg fö att handla en present till Jonnys farmor som fyllde år i dag. Sen åkte vi dit och fikade lite.

Efter det tyckte Jonny att vi skulle ta en sväng ner till centrum för att shoppa loss lite haha bäst att passa på när han är på humör, antagligen ett dåligt samvete som dök fram vad vet jag.. haha!!

Efter det var det palt middag hemma hos Jonnys farmor, efter maten la sig Jonny på soffan somnade in gott där.. Medans jag fick hålla låda för honom..

Nu sitter vi i soffan surfar runt lite på nätet. William har vaknat några gånger och säger att han inte vill vara själv.. Gubben undra när det ska få en ändring på hans sömnrutiner!!???

Nu ska jag nog förbereda mig för sängen.

Hoppas alla haft en bra dag.

Krams!

Av Jenny - 18 juli 2008 09:11

I går var det grillning hos Nicklas, Evelina och Rebecka och Magnus:) En riktigt trevlig kväll. Satt ute till ungefär halv nio då hela himlen öppnade sig haha. Då sprang vi hem till R & M riktigt trevligt. Dom hade verkligen jätte fint hemma hos sig, har ju inte haft chansen att komma hem till dom men nu var det gjort:) Tack för i går härliga grannar:) Det var super trevligt...

Vart tvungen att hem och natta William sen och när jag kommer tillbaka känns det som att här borde inte jag vara... Antagligen för att alla är onykter och viss Karl är rätt duktig på att skaffa attityd då så jag kände att det var lika bra att gå hem. Trisst ja absolut men lika bra det.

Ni hade säkert super treligt utan mig i alla fall:) Slipper ni höra mig kommentera hur onyktra ni va:)

Är man verkligen så där nja fast alla andra utan mn Karl har ju ett normalt beteende så jag ska verkligen inte skylla på er andra:)

Så jag vandrade hem til min säng hade svårt att sova, vilket jag alltid har när inte Jonny är hemma så jag hämtade William in till mig så jag kunde gosa med honom.. Mammas älskling världens underbaraste.

Somnade fram till två sen kunde jag inte sova för han inte va hemma så jag somnade när han kom hem så lite trött är jag, men antagligen inte lika som er andra hihi:)

Rebecka och Evelina har ni massa kul skvaller från kvällen kan ni ju alltid informera:)Tihi:)

Trisst när man missar en massa kul.

Ne nu ska jag sluta beklaga mig låter ju patetiskt.. Sån är jag!!

I dag är det Palt middag hos Jonnys farmor det ska bli trevligt, får se hur dagen kommer att se ut i övrigt har inga större planer faktiskt.

Ha en underbar dag alla.

Krams

Av Jenny - 17 juli 2008 16:16

Jepp snart ska vi käka lite middag med våra grannar blir nog lika trevligt som alltid. Har precis kommit ur duchen sååå skönt känner mig som en ny människa! Jonny målar för fullt här hemma tur att det är nån som är aktiv:)

Fast å andra sidan har jag faktiskt städat här hemma i dag och tvättat allt man kan tänka sig!

 William är ute med Molly och utforskar allt som finns här på kullen:) Dom var så söta när jag höll på att hänga tvätt här ute. Så sa Molly till William - Älskling kan du hjälpa mig med soppan:) åååå så gulligt.. Dom kan ju aldrig ta efter sina föreldrar va hahah!!

Jag tror vi har bestämt oss för att åka till Sundsvall på måndag måste bara ringa Jenny och Hanna hihi. Så att det passar dom menar jag. Åker antagligen vid sex sju på morgonen och stannar efter vägen och äter lite frulle.

Ne nu måste jag fixa köttet :)

Ses strax R & M och E & N !

Ha en underbar kväll!!!

Krams

Av Jenny - 16 juli 2008 21:12

Nu ligger Jonny och nattar William skönt får man snart krypa till kojs:) Jonny och William har badat lite nu på kvällen så jag har legat och kollat på Grease som gick på tven:) Den är ju såååå bra!!!!

Fick ett mess av min vän som gjorde mig gladare tidigare i kväll, jag kanske inte är lika besviken längre..

Får se nu när det blir av till Sundsvall, känns som det lutar åt måndag men vet inte riktigt känns kanske inte så kul för Jonny heller och vara borta sissta veckan på semestern men och andra sidan så fyller ju Jonnys farmor år på fredag och då är det såklart palt middag och det kan ju inte Jonny missa:) hihi... Så vi får se. Måste verkligen höra av mig till Hanna och Jenny och stämma av.

Och Hanna du vet väl inte ens att vi har planerna på att komma upp:) hi hi suprise:)

I bland saknar jag Sundsvall riktigt mycke faktiskt, men när jag tänker tillbaka hur det kändes när jag bodde där så saknar jag det inte. Men det är härligt att man har underbara vänner man kan komma och bo hos..

Och Marika är ni i stan nästa vecka kanske vi kan klämma in en fika på nå vis;) Typ sådär 100 år sen sisst eller i alla fall sen William döptes och det förklarar väl allt:) Mitt fel dock!!! :(

Hoppas alla har det bra på varsinna håll.

- Evelina & Nicklas ta vara på den barnfria tiden i kväll!

- Rebecka & Magnus hoppas ni har en riktigt mys kväll!!

- Liselott vännen saknar dig så in i bomben snart är du tillbaka i storstan och då ska det bli dejta av:)

- Hanna gumman saknar dig och grabbarna i massor vi ses antagligen snart:)

- jenny & Fredrik hoppas ni har det bra i stugan, ses snart:)

- Marika & Bengt hade vart super trevligt att ses upp i norrland;)

- Jenny & Nicklas kramar om eran bäbis mage härifrån:)

Shit jag glömmer nog många, men Tove stressa inte i hjäl dig nu utan ta de lungt och messa om det skulle dyka upp en bebbe:)

 - Pappa & Annethe hoppas ni har en underbar semester lovar att komma förbi snart.

Och Peter Slit inte ut dig i förtid på båt och lägenhet;)

Ses väl hemma hos Pappa & Annethe nått så jag kan tracka dig när du jobbar hihi ne skoja bara:)

Kram och Godnatt!


Ha en underbar kväll alla!!!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards