Livet om mig och min familj

Alla inlägg under februari 2010

Av Jenny - 12 februari 2010 09:28

Ja just nu har jag ingen skrivmotivation så jag tror jag har ett litet uppehåll.

Men vem vet kanske e tillbaka i kväll eller i morgon i gen:)

Men fram till nästa gång ha det bäst å njut av livet!

Av Jenny - 3 februari 2010 12:30

Så är det men det ska väl bli bättre va!!!

I dag har jag vart en sväng till Arninge köpte lite nytt till William och när jag hämtat han från dagis åker vi raka vägen ner till frissan, han ser inte klok ut nu:)

Själv ja det är väl somvanligt man ser inte klok ut men itne mycke att göra åt:)

Saknar min Hanna men kommer ju inte kunna åka upp nått denna månad för snart är det 1 Års kalas sen har jag lovat bort mig till min bästa vän liselott slutet på månaden så ja det är väl i intag vad jag kan göra på en månad:)

Och planen var väl att jag och Jonny skulle hitta på nått på fredag men tror vi skippar det som det ser ut just nu.

Men förhoppningsvis får vi hit familjen Larsson på en melodifestival kväll det vore nått:P

Ne dags å inse att eftermiddagen är kommen..

Tjingeling


Av Jenny - 1 februari 2010 16:19

Så ser livet ut för det mesta svårt att balansera...

Just nu ganska mycke ner men jobbar på det!

I dag har dagen vart ganska seg Jonny har jobbat hemma har jätte ont i hals och öron. Och tillslut fick jag med WIlliam härifrån blir galen av att gå hemma en hel dag!

Känner inte för att städa å inte för andra hus sysslor så vi åkte i väg och gjorde lite nytta. Bokade klipptid till William och så har vi fått i väg Alvas inbjudningar..

Så nu är det middags förberedningar.

William ligger i soffan å ser film Jonny ligger på andra delen och försöker vila och Alva ligger i gästrummet på sängen å sover..

Och jag gör det vanliga pendlar mellan datorn och köket.

I dag blir det ganska enkelt kassler med kokt potatis och lite kokta grönsaker bra för Alva oxå.

I morgon är det dagis i gen för stackars gubben som är där så lite.

Han saknar ju sina vänner där!

Och i morgon ska dom i väg och åka skridskor så hoppas det går bra för han.

Själv, ja det vanliga antagligen.

Krya på er där borta på Lovisedalsvägen:)

Saknar er puss puss

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards