Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Jenny - 10 januari 2009 18:08

Ne har verkligen inte haft nån motivation till att skriva. Så därför har det inte skrivits nått. Men nu känns det som att det börjar bli dax!!!

Nyåret var super trevligt, väldigt lyckat inte van vid en så lungn nyår men det var skönt. Jag och Anja knoppade in vid två och Jonny och Danne vid tre. Otroligt trevligt sällskap var ni i alla fall.

William och Jonas lekte jätte bra dom oxå. William vaknade i vanlig ordning till tolv slaget:)

Men bara mysigt att ha med sig hono mut å säga gott nytt år!

Sen har tiden bara rullat på och nu är det 10 Januari inte klokt vad tiden går.

Snart dags för bebis att komma oxå:)

Jonny är nog mest spänd tror jag han börjar prata om att packa väskan :)

Nja lite väl tidigt kan jag tycka.

Och fullt ös är det i magen, börjar bli riktigt tungt att gå.

Får sammandragningar för minsta lilla men å andra sidan blir man då påmind varje dag att snart kommer den:) åååååå vad jag längtar.

Vi ska inte tala om William han längtar å längtar till hans

"lilla Engla" kommer ut!

Han är nämligen helt övertygad om att det blir en lilla syster och att hon ska heta Engla det har han helt bestämt själv:)

Men vi får se jag tror på en pojk:)

Nu är det bara 3 veckor kvar att jobba oxå, sen är det ledigt i 15 månader såååå nice:)


Just det i morse sa William en så härlig grej!

"Jag vill att pappa ska ploga bort snön nu så det kan bli vår och jag kan flytta ut i skogen"

Hahahha ha är bara för söt!! Sett lite väl mycke på Ronja kanske;)

Ne nu får det bli nån bild från nyår!

Ha det bäst

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards