Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Jenny - 2 oktober 2009 20:56

Mys i soffan!

På väg in till stan på kulturhuset..

Ensamstående mamma storhandlar med sin dotter hahahaha!!!

 åget in till stan på kulturhuset med Jenny och Mattis

Av Jenny - 2 oktober 2009 20:41

 Shit det var verkligen evigheter sen jag skrev nu..

Men känns inte som jag haft ork att skriva, men får försöka uppdatera lite!

Denna vecka har vart gelen. Jonny har jobbat som en idiot!!!

Ingen av oss har fått träffa honom direkt mycke men så kan det vara i bland.

Vet att allt blir bättre när plattan är klar(kan nån intala mig det bara)

Alva gumman hasar sig framåt hon e så duktig så.

William övar på sitt just nu stora intresse bokstäver å räkna å han E DUKTIG HAN ME!!
Blir så stolt när man ser hur han utvecklas i skrivandet och dom till och med uppmärksammar det på dagis!

Men det är väl mitt engagemang som gör lite hoppas jag!

I morgon är det kalas som gäller Nicke och Molly fyller år å det måste vi ju fira.

Sen på Söndag är det en dagis kompis till William som fyller år.

Nästa fredag är det min tur.. Suck

Men för en gångs skull ska vi fira det med lite vänner på kvällen.

Och på dagen firar vi såklart William med kalas för familjen!

Hoppas det blir en trevlig helg.

Sen ringde Williams farmor i dag och ville ta med William på bio nästa söndag (Nicke nyfiken)

I kväll är Jonny på Tele 2 Award fest på kista mässan.

Kom hem i natt från Tyskland sen for han i gen på dan till jobbet..

Ja ja han är ju inte borta så ofta annars...

Få se hur det går i kväll...

Han är nominerad till årets tele 2 are han har inte hört av sig än så jag vet inte om det är bra eller dåligt..

Men jag håller mina tummar vore riktigt kul för han att bara få äran i gentligen eller helt enkelt att bli nominerad!

Så jag är alena som rätt ofta nu för tiden men men !!
Fast i går kom pappa och Annethe oxå jätte mysigt William vart jätte glad.

Blir så sällan vi ses tyvär men men alla har vi vårt...

Ne det var lite uppdatering.

Ha en trevlig helg det ska jag försöka med

Pössss

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards