Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Jenny - 1 december 2009 13:00

 Ja dagen började i alla fall bra då jag kom på strulet med skrivaren och kunde slutföra Williams helg med Kroka:)

Så ne jag tvekar inte på mig själv som mamma.

Ja sen då då startade morgonen med allt bråk med min son, han är inne i en period då han verkligen inte vill lyssna eller göra som jag säger och känns som jag har hela ansvaret själv då Jonny aldrig är hemma!

Men vi kom till dagis å allt kändes bättre, kom hem svidade om och tog en långpromenad för att gå av mig alla aggritioner jag har  i kroppen..

Mmm spöregn å blött jaja jag fick min timmes prommis som jag verkligen behöver då min midja öka NÅGOT!!!

Uch mår dåligt då jag tänker på det kommer inte i ett par byxer som passade för nån månad sen nä skärpning nu Jenny!

Så ja promenad ska det bli i alla fall när William e på dagis.

Sen var/är jag irriterad för att det man säger inte tas på allvar hur får man nån att fatta vad man menar utan att behöva påpeka det jämnt.

Inte lätt att vara perfekt eller hur  

Skämt å sido varför blir man besviken så ofta..
Tll helgen ska jag avnjuta en kväll med en utav mina bästa vänner ska bli så mysigt ska ta vara ¨på varje minut så jag kommer hem med ny och frisk energi.

Snart dags att hämta på dagis, sen ner å ta påfyllnads spruta till William.

Å så hem å göra nån middag man knappt orkar men.

Nu ska jag va stark å inte nån mes..

Kramiz

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards