Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Jenny - 1 maj 2009 21:33

I går hände det i alla fall:)

Tack Tove och Magnus för en super trevlig kväll.

Det var verkligen jätte länge sen jag kunde koppla av och skratta!

Super god mat med ett jätte trevligt sällskap vad mer kan man önska sig.

 Barnen hade det nog minst lika mysigt och roligt.. Tyvär är Oliver lite liten så han kunde ju inte va ute med grabbarna och leka:(

Men dom fick ju ha världens mys i Adams härliga lekrum..

Efter en stund dyker två trötta killar upp och säger..

"vi fick ju inte något mys"

ååå....

Med det menade dom alltså inge chips :)

Sååå söta!!

Ja sent blev det vi hamnade i endel roliga diskutioner och ju längre in på kvällen vi kom desto svårare var det att komma ur EN DEL DISKUTIONER:)

Haha.

 Men kvällen avslutades med Hur dagens svordomar låter och hur dom lät när vi var i ungdomen:)

 hur mycke ska  vi föräldrar tåla??

Vi ska då tillägga att Joel jobbar med ungdomar så han kan jargonen..

Men Jonny var inte riktigt med på detta inte Magnus heller för den delen. hahahaha!!

Själv var jag nog inte riktigt med heller från början men när man tänker efter så tror jag  som Tove sa..

"Man får välja sina diskutioner"

Vi vet ju hur vi har det redan med våra battingar inte är det ofta dom lyssnar på oss!!!

Men vi får se hur det ser ut när våra blir i tonåren...

Jag hoppas inte jargongen är "fittigt":)

Hemma var vi kring halv tre tror jag..

Och för en gångs skull satt jag inte å retade upp mig på att Jonny blev fullare och fullare jag bara skrattade åt honom :)

Känns skönt!

Annars har jag verkligen inget tålamod när han sätter i gång.

När vi kom hem var

 det var svårt att somna, Jonny, Alva och William somnade som stockar.

Och jag låg och tänkte på vilken trevlig kväll det vart :)

Så tack Tove, Magnus, Hanna, Joel och våra barn för en underbar kväll!

Det var lite uppdatering från gårdags kvällen!!

Nu ska jag nog själv hoppa ner i säng tror jag, har nattat Alva och hoppas hon kan sova i sin säng en längre period i natt, har ju vart så lat å haft henne med mig om natten!

Känner att jag behöver lite Jenny tid:)

Nä i sen sommar då jag inte ammar längre eller ja det vet man väl aldrig men OM

Då ska det attans bli en hejdundrans vin kväll med goda vänner.

Det är nått jag verkligen saknar..

Sov gott alla nära och kära avslutar med en bild på Alva från i går kväll!

Mammas älskling såå stolt!

Uppdaterar om Jenny, Oliver och Elliots besök i går förhoppningsvis i morgon.

Natti natt!!!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards