Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Jenny - 2 december 2010 08:36

Ja i gentligen kunde jag vara på jobbet just nu, men då jag har en väldigt förvirrad son så sitter jag och väntar på att apoteket skall öppna vilket dom gör snart.

Sen bär det av ner dit för att förhoppningsvis medecinen kommit in el skriva på en fullmakt att någon annan kan hämta ut!

William slarvade bort hela kittet i går när dom va på teater.. TYPISKT!!!

Blir galen han tappar bort ALLT hela tiden....

William har börjat få en grym hosta i gen vilket resulterar i förkylningsastma  

Alva visar tendenser hon med så eftersom jag inte kommer hem i kväll vill jag försäkra mig om att det finns medecin hemma åt barnen så Annethe och pappa slipper åka någonstanns akut  

Tycker så synd om mina små..

Uch behöva lida av förkylningsastma..

Ja jag hoppas det växer bort med tiden!!

Men snart är jag på G till jobbet..

Lite tråkigt dock att jag inte känner att jag hinner promenera från Östra.  

Mån, Tis och Onsdag har jag promenerat från östra station till jobbet, så skönt en promenad på 20- 25 min.

Sen brukar jag gå från jobbet ner till humlegården som tar en kvart ungefär när jag åker hem!

Såå skönt får man lite frisk luft å motion innan man börjar jobba och innan man kommer hem!!
Hoppas kunna fortsätta med detta i vinter då jag känner mig sååå omotiverad till att gå på gym, fast att jag borde!!!

Så finns det nån bra PT som känner för att ställa upp????
Här är jag!!   

Jag behöver en massa pepp och motivation!!!!

Nu ska jag packa ner det sissta inför kvällen wiiihoooo!!!
Ha en fantastisk dag i detta underbara vinterland, me love  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards