Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Jenny - 25 februari 2008 10:13

I helgen var det fest:) Var riktigt kul att komma ut en sväng det var länge sen. Det roligaste var ju att jag var ut med min barndomskompis Jenny och för att göra en lång historia kort så umgicks vi dag å natt i princip när vi var små sen flyttade jag till sundsvall med min mamma. Och därefter tappade vi kontakten. Och nu för ca 4-5 månader sen fann vi varandra i gen såååå himla kul. Så i lördags skulle hon ut med några kompisar och frågade om jag ville haka på? Klart jag ville:)


vart en jätte lyckad kväll med massa goda drinkar hemma hos jenny innan vi gick ut:P Jag var ju hos Annethes son Peter på dagen då han fyllde år i fredags så jag var där med pappa och Annethe och grattade honom. Så jag lyckades få med honom ut oxå. Så det vart en riktigt lyckad kväll med mycke skratt:)


Vi körde ett dans spel som finns till Playstation SHIT SÅÅÅÅ KUL det va haha jag har verkligen noll kordinations förmåga;) Vid halv elva bar det i väg till Golden Hits det jävliga va att vi köade i en timme fatta helt sjukt men men när vi kom in var det kul i alla fall.

Tog en taxi hem sen vid tre när dom stängde fick sova hemma hos Jenny och Nicklas det var super snällt slapp jag försöka ta mig hem till Åkersberga på natten.

Ne nu åter till jobb kram p åer alla

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards