Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Jenny - 24 april 2008 16:04

 

Party pinglorna:) 

Av Jenny - 24 april 2008 15:52

Tänker tillbaka på golden hits den 30/3

Ute kväll på golden hits

Shit vilken kul kväll det va:)

Sen fick jag ju va med på bild med Tony Rickardsson:)

Det var i alla fall en jätte lyckad kväll som alltid när jag och Liselott är ute.. Dansar gärnet hela kvällen till fötterna värker!!!

Sen har jag alltid sån tur att jag får sova hos Liselott i stället för att böka mig hemmåt man bor ju inte i stan....

Och denna kväll hade jag turen att stöta på Tony Rickardsson på dansgolvet;) så jag knackade honom lite fint på axeln och frågade om jag fick ta kort på oss? Klart säger han snäll som han verkar...

Klockrent:)

Snart är denna dag slut, då man äntligen får åka hem och vara ute på gården å mysa av den lilla sol som är kvar tills den går ner!

Man kan helt enkelt inte ha det bättre, förutom att man kunde vart ledig:P

Ha det bäst alla:)

Av Jenny - 24 april 2008 09:00

Får verkligen skämmas för vad jag är dålig på att skriva.


I alla fall sommaren är påväg och det känns verkligen, solen skiner och det är underbart. Man vaknar till liv från dvalan man vart inne i under vintern.

Ser ut från fönstret på jobbet klarblå himmel så härligt, om man endå vore ledig så man kan ligga på altanen hemma å njuta. Men snart är det helg å det är två dagar att njuta av. Förhoppningsvis håller vädret i sig oxå.


Helgen som var påtade vi på gården rensade häcken från ogräs och även min fina rabbat som vi fixat till. Nu är den verkligen fin, ska ta kort på den så ni kan se. Och för att William inte skulle få göra nått alls med oss så tog vi en långpromenad på söndagen till domarudden vid vattnet. Jonny och William satt och gjorde båtar som dom skickade ut i vattnet, william var helt lyrisk. Och så duktig va han, han gick hela promenaden själv "stolt" Han är så underbar och så otroligt kärleks full. Man får verkligen tillbaka alla kärlek som man ger honom. Men visst han är jätte trottsig och vill ha sin vilja i genom men förhoppningsvis är det bara en period;) haha tror jag ja!!


Till helgen hoppas jag på att det blir lika härligt väder, ska bjuda svärfar, pappa och Annethe på middag hade vi tänkt. hoppas dom kan! ne nu måste jag jobba lite.


Men ha en underbar solig dag alla ....

Ovido - Quiz & Flashcards