Livet om mig och min familj

Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

Dagarna går...

Av Jenny - 6 maj 2009 12:37

Önskar man hade fler timmar på dygnet..

Låter kanske konstigt när jag säger det som är hemma.

Men hinenr verkligen inget just nu känns det som.

Alva är ledsen om dagarna magen har blivit värre i gen tycker så synd om henne:(

Hoppas det ordnar upp sig snart i gen.

Hade ju fått till bra nattning och hon sov i sin egen säng, men nu vaknar hon av minsta lilla och kan inte somna om utan min närhet .

Så jag får stå ut ett tag till antar jag.

Och andra sidan är det inte så lång tid av livet man har dom nära..

Hinner inte ens prata med Jonny längre vi säger väl godnatt om vi hinner annars är det inte mycke mer..

Känns jätte trisst vet inte vad som händer men just nu är det två barn som tar våran uppmärksamhet!

Men ska det va så??

Ska man inte ta tid för varandra oxå??

Men när orkar man det, Jonny kommer hem om dagarna och är jätte trött

Jag är pratsugen som bara den och han tvärtom:(

Jätte tråkigt, saknar nån att prata med!

Ja jag är rätt ensam om dagarna eller rättare sagt nu börjar det kännas.

Innan har det gått bra men men snart är sommaren här och Jonny är ledig, kanske vi hinner få lite tid med varandra..

Och yes, jag har funderat på nått ett tag nu och i dag bekräftades det att det inte var så SKÖÖÖÖNT!

Så Jenny nu vet du om du läser att det inte va som jag trodde:)

Trodde inte heller att det kunde vara möjligt men i bland händer underliga saker:)

Så i morgon ska jag till apoteket:P

Nu ska jag fixa i köket..

Just det har satt upp gardinerna i vardagsrummet nu oxå.

Vart inte lika bra som jag trott men man kanske vänjer sig eller helt enkelt får köpa nya!

Ha en härlig dag!!!
Saknar......

 
 
Ingen bild

Tove

6 maj 2009 12:59

Du vet vart jag finns och mig får du alltid prata och umgås med!!!!

 
Ingen bild

kakan

7 maj 2009 09:44

attans att man ska va så långt ifrån varandra jag som mest bara går o dräller iof förstår jag att du behöver din gubbe att prata o umgås med men jag hade ju kunnat vara en stand in för massa skitsnack och massa många promenader och annat mys! Äscha va jag saknar dig min gogumma!!!! Vill komma till dig NUUUUUUUUUUU! Saknar o längtar hur mycket som helst! Och du vet alltid bara att ringa när skjutton du vill för att skratta eller gråta!!!
LOVE U MIN GOGUMMA! Jag tror jag är världens lyckligaste som har dig som vän men oxå världens olyckligaste för vi bor så långt ifrån varandra!!!!!
pusspuss på dig vännen!

 
Ingen bild

marika

7 maj 2009 17:41

hej hej!
låter klurigt det där om apoteket o allt... Hoppas allt är ok med dig annars. här är det så där... Sjuuuuukt less på allt som heter ARBETE!!!! Blir inget annat än semester från v 25, 13 juni liksom, sååå less!!! VEM har semester då liksom!!!
Ja, en resa till Köpenhamn kommer att sitta gott!
Kram på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 december 2010 08:36

Ja i gentligen kunde jag vara på jobbet just nu, men då jag har en väldigt förvirrad son så sitter jag och väntar på att apoteket skall öppna vilket dom gör snart. Sen bär det av ner dit för att förhoppningsvis medecinen kommit in el skriva på en f...

Av Jenny - 1 december 2010 16:13

I morgon smäller det   Då ska jag få min fantastiska present av min finaste vän Liselott!! jiiihoo!!! Så i morgon  efter jobbet åker jag hem till Liselott för lite mat! Ska bli riktigt kul faktiskt andra gången jag är i globen haha.. och andr...

Av Jenny - 18 november 2010 16:23

Fattar inte vaknade nyss upp och det va måndag, hallå i dag är det torsdag och i morgon fredag , jo jag vet visst är jag duktig på veckans dagar   Men det är i alla fall inte klokt... Helgerna går fort dom med, men försöker verkligen ge barnen de...

Av Jenny - 13 november 2010 12:26


Veckan som gick har bestått av varannan dags vab, känns jätte dumt jänt i mot jobbet men vi måste va hemma å vi måste dela upp det,så ja det enda jag hoppas på nu är att Alva ska bli bra i magen så dagis vill ta i mot henne. Fattar inte vad det är ...

Av Jenny - 6 november 2010 19:49

Ja vi va ju 4 men nu sover Alva och William, Jonny somna nästan direkt vi kom hem från hans mamma!! Han körde måste ha med det att göra   I alla fall riktigt tråkigt att sitta själv en lördag kväll, men vad göra min sambo är trött lär ju inte väc...

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards