Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Jenny - 27 mars 2009 10:44

Äntligen fredag å i kväll blir det fredags mys så det står duga till för i morgon åker min älskade son i från mig i två veckor:(

Hur ska hans mamma klara sig.

Visst kommer det att bli skönt första dagarna då man slipper känna skuldkänslor när man är trött å vill sova. Men sen kommer jag nog dö av saknad... Bäst att hitta på en massa å få dagarna att gå fort..

I morgon bitti tidigt kommer farfar och hämtar honom sen är dom nog inte framme förens vid tolv eller nått på natten.

Spännande och höra hur det gick!

Ja Hanna skulle tänkt på att man kunde åka upp ju:)

Hade vart en toppen i de ju.. Men men måste nog spara lite pengar för sommarens aktiviteter sen ska jag försöka passa på att få ordning på det risiga hemmet som håller på att falla samman,

 som man aldrig hinner städa:)

Hör å häpna i går sov Alva från 12 på dan fram till i morse.

Ja självklart vaknade hon och åt men direkt efter hon ätit somnade hon om.

Trodde aldrig hon skulle sova i natt men jo det gjorde hon:)

Hon är nog aldeles slut efter den hårda förkylningen hon har gumman:(

Men detsu värre i dag... Hon vill inte sova alls och är jätte grinig då jag lägger i från mig henne så nu är hon i bärselen å har somnat så ingen i de att lämna i från mig henne:)

Här kommer bedårande bilder på mina älsklingar...

Smälter man inte som smör när man ser detta underbara leende:)


William älskar att pussa på lilla syster...


Ha en underbar fredag för det ska jag ha med min familj.

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards