Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Jenny - 30 mars 2009 21:24

Dagarna är helt underbara med Alva, men när kvällen kommer så är det mest skrik...

Lite jobbigt när inget hjälper, men men nu sover hon en stund så när hon vaknar sen bär det upp till sängen för natten.

Man blir liksom helt matt i kroppen när hon skriker och skriker även fast man gjort allt i sin makt för att hon ska må bra.

Men det är väl så med vissa barn kvällen är en orolig period.

William skrek hela dagarna han i stället så på det viset är det bättre.

Men man vänjer sig lätt med lugna kvällar och få sova hela nätter:)

I morgon åker jag nog ner till centrum och parkerar bilen och tar en långpromenad där i stället man måste ju variera sig för att det ska va kul oxå!!!

När Jonny kom hem i dag skulle han ha haft med sig Tahi mat såg verklgien fram i mot det, men så visar det sig att dom har stängt på måndagar...

Åååååå typiskt....

Men han kom hem å laga pasta carbonara i stället så slutet gott allting gott.

Nu är Alva vaken och läggdags.

Godnatt!!!

Av Jenny - 30 mars 2009 12:52

Har vart ut på en underbar långpromenad jag och Alva..

Gick vid elva och tillbaka kvart i ett.

Har tänkt dom här två veckorna ska jag flitigt ut å gå minst en timme om dagen och håller vädret i sig är det ju inga problem..

Pratade med Annethe i dag hon ringde när jag var ue och gick.

Så nu har jag sällskap i påsk i alla fall:)

Och med dom jag vill vara med dessutom kan inte bli bättre:)

Ja Jonny och William hade ju gärna fått va me då hade det vart komplett men det är så bra det kan bli i alla fall!

Tack Annethe och pappa för att ni är världens underbaraste.

Nu vakna Alva mat tajm för henne:)

Kram

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards