Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Jenny - 26 april 2010 13:08

       

Här har vi resultatet av en super lyckad överaskningsfest till Niklas som fyllde 30   

Jenny hade valt att det skulle vara en lugn tillställning med det närmsta!

Jonny fick va hemma med barnen då vi inte lyckats skaffa barnvakt, men det var nämligen så att han hade fått uppgiften att fråga sin pappa men valde att fråga sissta sekund så nepp det vart inget. Nästa gång får jag ta tag i det i stället tror det är pappa och Annethes tur nästa gång :P

Var i alla fall suuuper trevligt kul å träffa lite nya människor oxå!

Kvällen avslutades med en match wiii sen tog jag taxi hem vid 02.00

Söndagen var luuuuugn :) Seg förmiddag jonnys pappa var här hela dagen å dom jobbade med det kommande garaget lite har hänt i alla fall:)

   

Vid lunch kom pappa och Annethe förbi som vart i stan å minglat runt kvällen innan  

Alltid lika trevligt pappa fick fixa kaffe å fika medans jag satt där jag satt trött som jag va hahaha!!

Vid halv två bar det i väg å lämna William på kalas hos Amanda på dagis, sen for jag in till Arninge för att köpa vagn.

Men hepp slut    Så jag får änta till slutet på veckan ja ja!!

Sen hämta William hem å snacka lite skit med grannarna som var här å kollade på jonny och janne som slet haha!!

Vid sex var det grillning på schema.

Vid sju deckade Alva å William gick å la sig vid åtta sen var jag å Jonny helt slut så 21.30 sov jag som en stock  

 Ja helgens bravader det!!

I kväll är det träning som gäller vart en veckas uppehåll med dryg förkylning men nu är det på det i gen!!!  


Nu ska barnen få min uppmärksamhet Alva vakna precis!!
Ha en fortsatt bra måndag

POK
Sessan!!!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards