Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Jenny - 28 april 2010 21:45

I går var första gången med fotbolls Lekiz för William!

Han tyckte det var riktigt roligt trotts att det var lite osäkerhet hos oss föräldrar om hur vi ska gå tillväga!!

Men jag tror att det kommer att gå jätte bra så fort man blir lite insatt å ser vad barnen tycker om och när dom börjar att förstå att detta inte ENDAST är lek utan lite lyssna oxå!

Men William tjatar redan nu om när nästa"träning" är!!

Hoppas att det håller i sig för det är ju roligt om dom finner lite vänner oxå.

Efter det bar det i väg hem, byta om å så i väg å springa med tjejerna jag ska springa vårruset med  

Ska bli riktigt kul och jag förvånar mig varje gång med att orka mer än jag trott!!
Stolt över mig själv för en gångs skull!!!

Så jag sprang nästan 5 km vi började med att powerwalka lite innan så man blir varm men det va inte så långt.. Sen pinna vi i väg:)

Denna gång var det Tessan vid min sida, alla tjejerna är toppen så det är riktigt kul att springa eller jogga kanske man ska säga än så länge  

Kom hem strax efter nio då dom är galet tokiga i att prata härligt med släkt som står varann så nära!!

Väl hemma var det duchen sen varva ner lite innan jag gjorde kväll!

I dag har vi vart med bästisarna en stund..

Vi va lite veliga på förmiddagen va vi skulle hitta på men det slutade i alla fall med att jag åkte över, fick oxå Mattis å Alva nått roligare att göra  

Sen for vi och hämta William på dagis ner till centrum å handla å sen hem till Gammelfarmor och farfar där även farbror Billy å kusin Felicia va!

Så William vart jätte glad som fick leka med henne en stund på eftermiddagen!

Annars slutar ju hans dag rätt tvärt när jag hämtar han vid två!
Väl efter det mötte vi upp pappa Jonny å Farmor för en middag på pizza haket men jag tog en sallad  

Nu sitter jag här huset är tyst som bara den å jag borde kanske gå upp å lägga mig men åå vad det är härligt med egen tid  

Natti natt ni där ute!!

Sessan!!!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards