Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Jenny - 11 augusti 2008 11:39

Ja kan det bli sämre.... Det öser verkligen ner just nu, visst för gräsmatta och häck är det super men SNÄLLA!!! En måndag vill man ha lite sol så dagen känns lättare.

Men men ska väl va glad att det inte är nu man har semester eller vad säger ni semester firare:)

Och till råga på det är man vrål förkyld så huvudet dunkar uch vad kan göra allt sämre nu...

Annars ja jag ser nog fram i mot Spanien resan sol och bad ååå ska bli så skönt ligga på playan läsa en bok medans William röjer i sanden med sandslott å allt man kan tänka sig:) Mammas älskling!

På tal om nått helt annat måste vi verkligen börja fundera på en till bil.

Dett aför vissa anledningar:) Men verkligen för att underlätta vardagen i våra liv. Men pengar var finner man sånt? Och vad ska man ha? Vi vill ju såklart ha något bensin snålt och en ganska liten men endå så man kan ha barnstol; stolar:)

Så är det nån som vet nått hojta till:) Förslag är alltid bra.

Nu ska jag peta i mig lite lunch innan magen kurrar i hjäl mig:)

Ha en bra dag!

Krams

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards