Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Jenny - 13 augusti 2008 08:03

Fattar inte att det kan va så mycke folk på en buss. Har fått stå tre dagar denna vecka nästa hela vägen in till stan, och då är jag inte ensam om det heller för den delen!!! Kan dom inte fatta att dom måste sätta in fler bussar på morgonen!!! Det är inte speciellt säkert om det skulle hända en olycka å halva bussen står upp liksom!!!

Ja inte började morgonen bra varken hemma eller på bussen!! Får hoppas det blir en bra dag på jobbet. Vi klev upp för sent i vanlig ordning William är trött eftersom han får sova jätte länge på dagis vilket resulterar i att han somnar sent på kvällen. Så på morgonen när jag ska ta hand om honom så ligger han rak lång på golvet och vill defenetivt inte göra som jag säger. Och Jonny har fullt sjå att klä sig själv..... Igentligen ska han kliva upp tidigare på morgonen för att jobba en timme så han kan åka hem tidigare men NOT!!!! Han sover och när jag ber om hjälp hinner han inte!!! Och det enda William vill är att pappa ska borsta hans tänder osv.... Jag blir så arg. Låter kanske som en små sak, men tyvär är det inte det på morgonen. Så denna dag känns mindre bra hoppas det händer nå kul på jobbet som man kan glädjas åt!

Fick ett leende på läpparna när våran granne Rebecka skrev på sin blogg så fint:)

Ne måste ta tag i lite på jobbet nu.

Ha en bra dag

Och ha en trevlig promenad på morgonen grannar:) Önskar jag var hemma med er i stället !
Krams

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards