Livet om mig och min familj

Alla inlägg under mars 2009

Av Jenny - 24 mars 2009 16:49

     

Tänk vilken tur man har...  Så underbara är dom...


Sötis:)


Kusin Felicias 2 års dag...

Av Jenny - 24 mars 2009 12:13

Mina älskade barn.....

Av Jenny - 24 mars 2009 07:52

Ja då har man gått å blitt sjuk, fy har så fruktansvärt ont i halsen kan knappt svälja!!!

Ingen feber än i alla fall så det är bara att proppa i sig alvedon.

Tror alva har nån släng av det oxå var helt otröstlig i går lill gumman.

Och så är ju William lite dålig me bara Jonny kvar...


Ne det var verkligen i de torka på skrivandet i dag...

Krya på oss;)

Av Jenny - 23 mars 2009 13:55

Ja nu är det bestämt William ska få åka med farfar till Abisko i två veckor.

Det har vart mycke fram och tillbaka som jag och Jonny har pratat.

Jonny insåg snabbt att han kunde ju inte ta två veckors semester så tätt inpå efter pappa ledigheten då Alva kom.

Men nu är det bestämt å såklart så åker Jonny upp men inte direkt han kommer i efterhand:)

Så det blir att jag får tillbringa påsken ensam...

Ja det går nog bra brukar väl aldrig fira påsk direkt.

Har väl blivit på sisstonde med William men det är ju endast för hans skull.

På lördag åker William med sin Farfar, dom tar bilen upp. Ska bli spännande å se om han klarar 100 mil i bilen:O

Tacka vet jag bärbara dvd:)

Proppa den med film.

Sen kommer han inte hem förens efter påsk eller i alla fall nånstanns där.

Just nu känns det inte så jobbigt men jag kan tänka mig att det kommer att kännas oerhört tomt efter några dagar.

Jonny och jag sa att nu kommer det bli tyst i huset:) Haha vi pratar så sällan med varann:) Hahaha!!!

Jonny kommer att åka upp nästa fredag så jag får se till att planera in lite att göra.

Ska bli spännande jag och Jonny har aldrig vart i från varandra i en vecka.

Men ska jag va ärlig så är det nog väl behövligt.

Jonny behöver upp till Norrland å få känna lugnet ett tag.

Själv klarar jag mig skönt att bara gå hemma och ha mig och Alva att bry mig om!

SKa ladda upp lite bilder oxå.

Har inte tagit så mycke men några ska jag no kunna åstakomma med:)

Ha det kramizz

Av Jenny - 22 mars 2009 15:20

Verkligen evigheter sen jag skrev nu...

Känner inte att jag prioriterar datorn lika mycke när man har fullt upp med två underbara barn..

Alva var på BVC i torsdags så nu väger 3960 g och 53 cm lång!!!

Helt otroligt vad det går fort...

Lovar att jag ska skriva  in en förlossningsberättelse oxå men måste bara ta mig tiden:)

Nu vill tydligen min sambo ha hjälp med att laga maten för jag lagar ju inge mat på veckorna=?????? TYP!!!!

Jag får helt enkelt skriva mer en annan dag...

Kram till er alla!

Av Jenny - 11 mars 2009 08:39

Oj oj hinner aldrig sitta här längre!!!

Vill ju lämna fotspår här men det får bli när dte blir:)

Liten tillbaka blick..

Torsdag: Hade fin besök av Jenny och Mattis.. Så söööt!! Han skrattade mest hela tiden. Jätte ´kul att vi äntligen fick till det att ses. Mitt fel som aldrig lyckas ta mig in till stan....

Fredag: Pappa och Annethe kom och åt middag med oss. Alltid så himla mysigt när vi får sällskap av er. Tyvär har det blivit mer sällan men å andra sidan är det vinter och vintern ger väl inte ut den bästa sidan av en själv! I alla fall var det super trevligt även om ni bangade singstar:P

Jag och William fick sjunga i stället:P

Kan inte fatta än att jag verkligen har pappa vid min sida helt otroligt och allt tack vare dig Annethe du är verkligen världs bäst ska du veta!

Lördagen gjorde vi inte så mycke William lekte med Molly och Emilia s´å det var full rulle. Sen åkte William med farfar vid ett och kom inte hem förens efter middag. Lite egen tid med Alva!

Jag tog en promenad med vagnen för att Alva ska öva sig att ligga i den. Inte riktigt hennes favorit än:)

Alva:

Ja det händer massa fast mest av tiden sitter vi och ammar:)

Hon ger i från sig en massa leenden i alla fall så underbart.

Just det i torsdags var våran BVC sköterska på besök Alva har gått upp till 3400g haha det visar resultat när man inte gör så mycket mer än och äter!!

På natten är det inte många timmar av sömn tyvär.. Hon knorrar och äter!!!

Men man har inget val bara upp nästa morgon och fixa det som ska fixas!!

Jonny började jobba i måndags så nu är man tillbaka i verkligheten:)

Ne nu ska jag ladda upp lite bilder..

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards