Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Jenny - 1 februari 2009 18:17

I dag åkte jag och William till täby för att träffa Liselott!

Började med leksaksaffären då William hade sparade pengar han ville göra av med:)

Gissa vad det vart:)?

Ett städkit med golv mopp och sop hahah!!!

Han var i alla fall överlycklig och vem kan då missunna honom det!

Var i alla fall super mysigt, vi fikade och pratade lite skit mellan varven då William vill åka hem till pappa:)

Vid tre åkte vi hem i alla fall, här hemma satt Jonny och installerade om datorn så får se om den kanske blir lite snabbare efter vi rensat bort lite skit!

Och i morgon är det första dagen på ledighet åååå så nice det ska bli..

Det första jag ska göra är ner till banken sen får dagen utvisa vad som händer.

Tvätta upp lite sänglakan till kommande bäbis!!!

I dag har Jenny och Fredrik BF...

Har inte hört nått så misstänker att det är lungt än. Hoppas ni inte går allt för mycke över tiden i alla fall.

Tänker på dig hela tiden i alla fall:)

Fick även höra i helgen att en kompis till Jonny och hans tjej väntar sitt andra oxå.

Stort grattis jätte kul att höra!!!

Så till sommaren kommer nummer två!

Nu ska jag nog ta hand om lite tvätt sen dyka ner i soffan.

I kväll är det skarpt läge på 4:an med Beck.

Måste ses.

Ha en fortsatt mysig kväll.

Pöss å kram

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards