Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Jenny - 12 februari 2009 11:18

Nu har jag i alla fall städat övervåningen och dammsugit här nere..

Phu det var en pärs men men man kanske sätter i gång nått oxå:P

Nu äter jag lite macker sen måste jag i väg och lämna in lite papper till kommunen sen är det väl dax att hämta goplutten:)

Längtar sååå till helg nu, fredags mys i morgon kväll sen får vi se vart lördagen leder men antar en viss vila:)

Nån som har bra tips på middag till i kväll??

Har idè torka..

Nu ska jag försöka att ta mig i väg på ärendena:)

Ha en fortsatt bra dag...

Och tack Tove för att du är en pingla på att uppmuntra:)

Kramen

Av Jenny - 12 februari 2009 09:26

- Borde städa

- Borde umgås och va social

Men det enda jag känner är sova sova sova!!!

Men huset förfaller om jag inte städar...

Mina vänner kanske rusar om jag inte är social???

Ne - Borde tänka på bäbis och göra som den vill!!!!

Är så himla trött, får en massa sömn på natten men verkar inte som den vill göra sig känd på morgonen.

Visserligen har jag väldigt ont just nu, så man borde inte tänka på alla måsten, men vem gör det annars...????

Precis bara jag så jag måste verkligen ta tag i dammsugaren och tvätten och försöka få nått gjort.

För till helgen har jag ingen lust att pula med det.

Tänk att det är mindre än en vecka till BF, helt sjukt!!!

längtar otroligt mycke just nu, fast samtidigt kan jag få lite panik över förlossningen, tänk om det händer nått eller vad som helst jag vet inte.

Misstänker bara en allmän oro och det är ju inte så konstigt:)

Ne ska jag hinna nått i dag lär jag börja!!!

Ha en bra dag alla.

Tänker på alla mina vänner runt i kring..

BAMSE KRAM


Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards