Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Jenny - 2 februari 2009 10:58

Nu har jag precis kommit hem efter att lämnat William på dagis och uträttat lite ärenden  i centrum..

Så nu är det macka och nyponsoppa som intas:)

Fixade E-Leg för hundrade gången tror jag!

Har inte fungerat på datorn av nån anledning men nu ska det bli ordning på det tror jag.

Sen ska jag tvätta upp lite sängkläder och hoppas på att hinna ta en power napp oxå:P Vore inte helt fel...

För alla som kan ut på långpromenader med er!!!!!

Solen skiner och det kan inte bli bättre!!!

Av Jenny - 2 februari 2009 07:37

Nu har pendlingen börjat för Jonny...

Fem i morse ringde kl, jag vaknade av den och puttade på han. Men det gick segt. Kunde inte somna om efter han gått trodde han skulle missa bussen eller nått.

Men det visade sig att han ringt sin far och åkt med honom så det var ju skönt. Men vi måste hitta ett bra alternativ för att åka till jobbet.

Vet bara inte hur???

Är ju så nedrans dyrt med att ha en till bil eller i alla fall köpa en.

Men vet att Jonny kommer va helt död dessa dagar när han kommer hem. Är ju inte bara att åka hem en massa byten å evig väntan.

Men vad gör vi????

Känns som att jag kommer aldrig kunna stimulera William utan bil hemma arje dag till bäbisen kommer!!!

Det går bara inte!!

Ja vi kommer väl på en lösning.

Snart  är det dags för lämning på dagis i alla fall. William sover än, han somnade så sent i går ville inte sova!!!

Ha en bra dag höre senare!!!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards