Livet om mig och min familj

Alla inlägg under augusti 2008

Av Jenny - 6 augusti 2008 16:25

Dagarna går fort denna vecka känns bra det:)

Dagarna på jobbet har vart riktigt bra faktiskt varit sysselsatt till fullo. Hemma har det vart si sådär men det löser sig.  William var väl si sådär nöjd att komma tillbaka till dagis, han ville va hemma med mamma och pappa längre. Inte så lätt att försöka förklara att vi åker till Spanien snart så han får vara ledig mer.

Han har dte säkert bra på dagarna men på morgon är det jobbigt att lämna honom när han vill ha en sissta puss hela tiden å sen när vi går sprutar tårarna:( Mammas älskling Vi ska inte lämna dig för alltid där!!!! Saknar ju dig varje sekund jag är i från dig. I måndags när jag kom hem kom han springande och öppnade dörren, så fick jag världens kram och puss. Och vad jag älskar att komma hem till min son. Han lyser verkligen upp vardagen i livet..

William du är solen i mammas liv ska du veta!

Ja i kväll hem äta lite sen i säng för en ny arbets dag. Uch vardagen är rätt trisst, i alla fall när man inte gör något åt det.. Måste verkligen ta tag och träffa Liselott var evigheter sen saknar dig gumman!

Nu åter till jobb. Ha en bra kväll!

Krams


Av Jenny - 4 augusti 2008 08:05

NU är man på jobbet kom hit vid halv åtta i dag lite tidigt men skönt att va tidig första dagen efter semestern. Har gått i genom lite mail och läst vad som har hänt när jag vart borta:)

Inte mycke igentligen men denna dag kommer det att finnas mycke att göra det kan jag lova:)

Gick runt på kontoret när jag kom helt öde inte en människa syntes till men allt va sig likt:)

Skönt och komma tillbaka på nått sätt känns som jag vart borta i evigheter..

Jo just det har ju en härlig nyhet:) I går strax efter fyra fick Tove en liten prinsessa och det pirrade till i hela kroppen när jag läste messet. Har pratat lite med henne på morgonen. Underbart Tove nu har ni en av varje:) Ser fram i mot att komma och hälsa på och se det lilla knytet. Fick ju se henne på kort i alla fall ur söt:)

Grattis Grattis Grattis!

Nu bli det jobba av ha en underbar dag alla för det ska jag försöka med!

Krams!

Av Jenny - 3 augusti 2008 20:57

Ja i morgon är det slut på semester för tre veckor. Känns tungt att man ska upp tidigt i morrn men men snart bär det av till Spanien!

I dag åkte jag ut till Ljusterö för att lämna tillbaka bilen som jag fått låna i veckan:) Så himla gulligt av er att låna ut den!

Fick veta att dom va ute och hade lagt i båten så jag åkte raka vägen ner till bryggan för att kolla in läget:)

Mycke riktigt där låg båten.. Oj oj det var på tiden det:) Så vi var nere vid båten hela dagen och fixade med den. Verkligen en härlig båt har gjort den till min nu:) Hi hi Verkligen rymlig riktigt nice!!! Sen var Pappa, Annethe och Peter så snälla så dom skjussade mig med båten till Skärgårds stad och lämnade av mig, slapp Jonny åka hela vägen dit.........

Som sagt ni är underbara!!!

Tyvär var det väl inte lika kul att komma hem lite tjafs hit å dit men men det man inte dör av.....

I morgon är det jobb i gen finns nog en hel del att ta i gen.

Bäst att knyta till kojs nu.

Just det jag hade nån bild från båten som jag lägger upp.

Sov gott.

Annethe är nöjd att äntligen båten är sjösatt:)


Oj pappa ser allvarlig ut:)

Av Jenny - 2 augusti 2008 10:40

I går var det ennu en härlig dag ute på Ljusterö! Har vart där alla dagar utom i tisdags haha stackrarna. Men det har vart kul att William har fått lite tid med morfar och Annethe. Dom är ju så otroligt goa och snälla.

Peter har lärt William en massa hyss i vanlig ordnig:) Men men lite ska man väl tåla. I går badade vi i poolen , riktigt skönt William är som en fisk i vattnet Peter var en STOR badkruka hihi men jag hjälpte till lite på traven att blöta ner honom. Så tacksamt att retas med honom han tar aldrig illa upp:) Inte vad jag vet i alla fall=O !

I dag är det lördag och jag har verkligen börja få ångest över måndagen... Men som tur är varar det bara i 3 veckor sen bär det av till Spanien ska bli så härligt. Barbro sa i går att det är 29 grader i vattnet där nu ååååå så nice.

Måste lämna tillbaka bilen till Pappa och Annethe i dag oxå på nå vis:) Tankas ska den ju oxå, kan ju inte lämna tillbaka den tom! Annars känner jag mig rätt trött och hängig men det har väl sina anledningar:)


Har jag nämnt att vi har inköpt playstation med guitarr hero wiiiiii:) det spelas för fulla muggar här hemma ska jag tala om:) Kul är det!

Nästa månad blir det nog en dans matta tror jag, eller kanske sig star vem vet:)

Ne nu måste jag fixa lite här hemma men ha en härlig dag kram kram! 

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards