Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 16 september 2008

Av Jenny - 16 september 2008 08:04

Hej Hopp!!!

Nu var det länge sen jag skrev:) Kom hem från Spanien i lördags kväll.. Å en sån härlig resa med en massa sol och bad. Känns som vi inte gjort annat än bara slappat så otroligt skönt å så välbehövt! Höll på att frysa i hjäl när vi kom hem, visste att grannarna skulle ha kräftskiva på lördagen men tänkte i mitt stilla sinne att dom har nog ställt in den pga kylan...

Ha trodde vi ja, när vi kommer upp på kullen ser vi tältet och en massa folk ja så kräftskivan var i gång:) Jag och Jonny gick ut en stund efter att vi ätit och pratade lite med alla men sen var det soffan och brasan som kändes mer lockande för oss:) Vi hade 15 grader inne när vi kom hem så det var bara att elda full fart och sätta på värmen:) Men mysfaktor att få tända brasan när vi kom hem. Skönt och komma hem till våran säng oxå åååå ja det var skönt att komma hem:)

Men å så bra vi har haft det 30 grader i skuggan varje dag och 29 grader i vattnet. Sissta veckan var det 24 grader i vattnet ååå så skönt det va:)

Vi har vart ut på lite utflykter oxå:) Inte bara slappat hihi.. Var till Alicante och kollade på en riddarborg som William promt skulle åka till å shit vilken utsikt det var från den helt fantastisk, sen har vi vart till Valencia och kollat på delfiner, hajar och en hel massa andra fiskar från medelhavet. William stormförtjust.

Vi var även till en djurpark där vi fick mata giraffer och drommedarer, se krokodiler å en massa andra roliga djur....

En fantastisk resa som var välbehövlig för familjen!

Kort ska jag uppdatera med när jag hinner sitta framför datorn hemma:) Jonny åker till Riga i morgon så då hinner jag säkerligen sitta vid datorn:P

Nu ska jag jobba lite!

Har i alla fall saknat er alla vänner och familj!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards