Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 19 september 2008

Av Jenny - 19 september 2008 11:15

Tack vare Rebecka kan jag fylla min blogg med en massa utmaningar:)

Utmaning
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Helt otroligt vad tydligt man kan se. ( haha den va bra:)

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Å tack för att du delar med dig gumman. ( går ju rätt bra det här:)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Mä det gjorde jag väl inte

Vilket sms blev du mest berörd av?
Ja nu har det börjat i gen

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej Hopp!

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Prideparken:)

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Hejdu! ( Hahahhahah )

 Vad vill du höra mest av allt? 
Hej hur är det med dig?

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Morrn,uppe tidigt?

Din romantiska replik?
Jag skall gifta mig till hösten;)

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hej Fr o m: 2008.04.23 har jag ny adress. ( Den var inte så pjåkig den heller:)Det var en kul utmaning...:)Tur att man har din blogg rebecka och läsa:)

Av Jenny - 19 september 2008 10:35

I dag Ska vi på vårat andra ultraljud, ska bli spännande å se pyret i gen!

Blir spännande för Jonny att hitta parkering inne i stan bara haha men han brukar va bra på det så det löser sig nog. Sen skiner ju solen i dag kors upp till himlen:) Det var inte i går!!! Man känner sig lite mer glad, och så är det ju fredag:)

Efter jobbet i dag blir det buffe här på kontoret kommer nog bli trevligt men jag kommer nog åka hem i tid har extra ont i dag:(

Men upp och ner dagar. Finns dom som har det värre så man ska inte klaga!

I går kom Jonny hem tanken var att William skulle va vaken till han kom men planet vart försenat så det var ingen idè men det gick bra endå han fick sova i våran säng så pappa kunde komma och krama på honom när han sov:) Det är verkligen pappas kille det där:)

Jonny kom hem med två flaskor baylis ååå (eller hur det nu stavas:)

Ja jag får vänta ett tag innan jag kan öppna dom:) hihi den som väntar på nått gott...:P

Ja vad händer annars i helgen då mån tro????

Städning som alltid sen tror jag att vi ska ringa Tove och se om hon orkar träffa oss:) Men nu ska jag snart äta lite och sen åka i väg.

Men ha nu en underbar dag alla.

Krams

Ovido - Quiz & Flashcards