Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 17 september 2008

Av Jenny - 17 september 2008 08:02

Ja i morse åkte Jonny till Riga med jobbet. Han var inte speciellt sugen på det eftersom vi nyss kom hem från en flyg resa.. Men men inte mycke att göra åt. Så i kväll är det bara jag och William så vi lyxar nog med att han sover med mig i natt:P Tycker inte om att sova ensam får för mig så mycke konstigt!

I går kväll när vi låg i sängen och kollade på teven fick vi båda känna på pyrets sparkar för första gången på riktigt tillsammans:) ååå det är en sån härlig känsla att känna dom små kickarna i magen då får man bekräftelse ennu en gång att det lever ett liv i min mage:)

Tänk att William ska bli storebror kunde jag aldrig tro!

På fredag ska vi på vårat andra ultraljud, sisst vi var där var det aldeles för tidigt för att se det dom vill se. Våran barnmorska hade missuppfattat mig om när vi skulle komma hem från Spanien. Men inte gör det oss nått får vi se pyret fler gånger i magen:) Efter det ska jag tillbaka till jobbet och då ska vi ha lite buffè mat och umgås lite så det ska bli trevligt. Men jag blir nog inte så långvarig är ju alltid så svårt att ta sig hem på kvällarna. Sen är det ju inte lika kul å sitta länge när de andra dricker och man själv inte kan.Inte för att jag är direkt frestad men man blir liksom inte på samma nivå på nått sett. Och sen vill jag hellre hem å mysa med familjen.

Jag som lovat att uppdatera med bilder i kväll och gissa om Jonny har bilderna på sin dator sm är på väg till Riga TYPISKT!! Men den som väntar på nått gott:)

Nu ska jag jobba på lite.

Krams

Ovido - Quiz & Flashcards