Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 18 september 2008

Av Jenny - 18 september 2008 10:54

UtmaningenUtmaningen

Utmaningen går ut på att fylla i 5 egna svar på respektive område och sedan utmana 3 st andra genom att skriva en kommentar i deras blogg!

Mina svar:


5 platser där jag har bott:

1. Åkersberga, Här föddes jag
2. Sundsvall - Staden där jag växte upp
3. Sundsvall, Sundsvägen (min första lägenhet:)
4. Leksand, Härlig liten by
5. Kullen, Åkersberga Där livet är komplett:)
5 jobb som jag har haft:

1. Barnens Hus i Sundsvall
2. Clas Ohlson i Sundsvall3. Barnens Hus i Borlänge4. Expert i Täby5. Interoute på karlavägen ( Data :)

5 saker i min handväska:

1. Plånbok
2. Nycklar
3. Mobilen
4. En bra bok
5. Och en massa krims krams:)

5 saker i min frys:
 
1. Glass i stora lass:P
2. Köttbullar, William är galen i det!
3. Pommes
4. Kött i alla sorter:)5. sisst men inte minst fryst broccoli hahaha
5 saker i min bil:

1. Barnstol2. Williams vagn hänger alltid med3. Parkeringspengar ( väldigt sällan )
4. En P-skiva
5. GPS när vi ska åka långt vill säga:)Hi det var ganska enkelt:) Nu Återstår att läsa mina vänners spännande svar:)Hej på en stund...

Av Jenny - 18 september 2008 09:12

I dag går vi in i V 19 hihi nu börjar man sätta sig in i graviditeten, känns som fram till nu har det inte vart så väsentligt men sen jag verkigen känns lilla pyret i magen har allt blivit verklighet för mig:)

Morgonen började faktiskt riktigt bra oxå:) William var svår väckt somvanligt men när vi kommer till dagis är det som man tryckte på ON knappen och han bara sprang in till avdelningen. Studsade ner i soffan där fröken satt och glömde att han alltid ska ha tusen pussar och kramar:) Tänk om alla dagar var så när man lämnade. Känns så skönt att lämna honom när han är rofylld och glad. Mammas prins:)

Vi hade en så mysig kväll tillsammans i går satt i soffan å lekte med flygplanen å så hade jag lovat att han skulle få extra mys och sova i våran säng så när klockan var halv åtta sa han mamma ska vi gå å sova nu:) Hahha nån som va sugen på att sova i våran säng:) Men det tog dock en timme att natta men det gör inget är så mysigt å ligga och lukta på honom!

Själv somnade jag nog inte förens halv tolv hade svårt att sova, var nog för att jag inte hört nått av Jonny men fick förklaringen i morse dom va uppe hela natten och svirade så inte så konstigt!!!

I kväll kommer han hem i alla fall så William längtar nog rätt mycke. Det är ju trotts allt pappas pojke;)

Nu ska jag göra lite nytta skriver lite senare kanske.

Krams

Ovido - Quiz & Flashcards