Livet om mig och min familj

Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Våran alla hjärtans dag tös....

Av Jenny - 23 februari 2009 10:31

Ja jag vet har vart usel på att skriva, men har ju nått som är mycke mer intressant just nu:)

Våran lilla Alva som kom till världen på alla hjärtans dag kl: 03.12

Tänk att vi har fått lyckan att bli föreldrar till en William och en Alva....

Just nu innebär tiden äta sova skita:P

Hon är helt underbar och William är en underbar storebror. Tyvär har han lite svårt med hur han ska ta detta. Så det blir mest skrik och stoj. Men hoppas verkligen det lugnar ner sig snart.

Förlossningen gick utan anmärkningar.

Vi klarade det i gen!!!!:)

Så stolt!!!

Vi var inne på danderyd i 8 timmar innan hon kom till världen.

Var ju tvungen att hålla in på fredagen den 13:)

Men vi mår alla bra och har fått massa fina presenter av våra nära och kära!

Här kommer lite bilder så ska jag försöka att börja skriva lite i gen nu när hon förhoppningsvis vill lämna min famn lite mer:)

Puss å kram på er alla...


 
 
Ingen bild

Tove

23 februari 2009 11:45

Äntligen, hon är ju så söt!!!!
Gud vad fint det sista kortet var när Alva sitter i Williams famn!!!!

Hoppas det går bra där hemma och att Adam sköter sig!!

KRAM

 
Ingen bild

kakan

25 februari 2009 08:46

guuud vad jag längtar efter att få komma ner, träffa min älskade lilla William och pussa på lilla dockan och så klart få ge dig gumman en suuuuper lång kram! Saknar dig stump, älskar hur vi bara kan sitta i timmar o surpla tea och snacka strunt hehe!!!!
puss på er hela lilla fina familjen =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 december 2010 08:36

Ja i gentligen kunde jag vara på jobbet just nu, men då jag har en väldigt förvirrad son så sitter jag och väntar på att apoteket skall öppna vilket dom gör snart. Sen bär det av ner dit för att förhoppningsvis medecinen kommit in el skriva på en f...

Av Jenny - 1 december 2010 16:13

I morgon smäller det   Då ska jag få min fantastiska present av min finaste vän Liselott!! jiiihoo!!! Så i morgon  efter jobbet åker jag hem till Liselott för lite mat! Ska bli riktigt kul faktiskt andra gången jag är i globen haha.. och andr...

Av Jenny - 18 november 2010 16:23

Fattar inte vaknade nyss upp och det va måndag, hallå i dag är det torsdag och i morgon fredag , jo jag vet visst är jag duktig på veckans dagar   Men det är i alla fall inte klokt... Helgerna går fort dom med, men försöker verkligen ge barnen de...

Av Jenny - 13 november 2010 12:26


Veckan som gick har bestått av varannan dags vab, känns jätte dumt jänt i mot jobbet men vi måste va hemma å vi måste dela upp det,så ja det enda jag hoppas på nu är att Alva ska bli bra i magen så dagis vill ta i mot henne. Fattar inte vad det är ...

Av Jenny - 6 november 2010 19:49

Ja vi va ju 4 men nu sover Alva och William, Jonny somna nästan direkt vi kom hem från hans mamma!! Han körde måste ha med det att göra   I alla fall riktigt tråkigt att sitta själv en lördag kväll, men vad göra min sambo är trött lär ju inte väc...

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards