Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Jenny - 4 augusti 2010 08:21

 ååå Vad det är fantastiskt härligt med regn   

Ja i alla fall om man få ligga under täcket och höra hur det smattrar på fönstret..

Men så var det inte för mig i morse vackert på med stövlar och ut å promenera till bussen..

Fy är så himla trött just nu, antar att det har med vädret att göra men gör inte saken bättre att det är lugna gatan på jobbet!!!

Nu är det i alla fall bara i dag, torsdag och fredag sen är jag ledig hela nästa vecka..

Ska bli såå skönt, Alva ska skolas in och jag fick möjlighet att vara med wiihooo!!

 

Ja i helgen är det 30 år fest jiihaa..

Och barnvakt fick vi oxå av världens bästa pappa och Annethe, dom är så söta att dom kommer och hämtar barnen redan på morgonen och ska på junibacken  

William vart överlycklig när jag sa det till honom..

Sen sover dom hos oss eftersom William är allergisk mot katterna..

Tänk vilken tur man har som har så tur att det finns så underbara människor som pappa och Annethe puss på er 

-------------------------------------------------------------------

Måste ju meddela att planering inför min 30 års fest har påbörjats

Tror det kommer bli riktigt kul   

 

Ha en fantastisk dag

puss

Sessan

  

 

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards