Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Jenny - 31 augusti 2010 09:35

Känns jobbigt inför i morgon...

Jonny börjar jobba i gen vilket innebär lämna barn vid 07.00

(bara det gör ont i mitt hjärta)

Men det innebär oxå ennu mer stress för familjen vad gäller lämning, hämtning på dagis. Jonny ska stressa hem fixa middag...

ja allt va det innebär..

Städningen har alltid funnits där då Jonny inte riktigt har prio ett på huset!!
Förståligt i vissa avseenden..

Men vet inte....  Har så där lite ont i magen i dag och känner att hur fasiken ska vi klara detta!!

HALLÅ Vi har ju gjort detta förut, dock bara med ett barn men jag kommer i håg hur Jonny hade det..

Nu har vi ju dock 2 bilar, vilket är en glädjande nyhet   

Kanske bara en ångest laddad dag, att i morgon är verkligheten här i gen och jag vet inte riktigt hur allt kommer att bli..

Men det blir säkert bra..

Gargage snart klart..

jonny har vart imponerande duktig

Så jätte kred till honom

Ha en bra dag alla och jag hoppas min ångest försvinner!!!
Kram på er!!

Tove jag bloggar för din skull   

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards