Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Jenny - 30 augusti 2010 15:23

Vill ju vara aktiv och skriva men i bland orkar man inte!

Och inte är det kul å ha en blogg som man skriver i nångång i bland!!!

Får fnula på det!!!

Har i alla fall hänt en del sen sisst...
SOMMAREN ÄR ÖVER   

Men det har vart en bra sommar trotts att jag jobbat nästan hela!!

Haft härliga middagar ute på altanen å trevliga besök!!
Vart på möhippa i Sundsvall, helt fantastisk möhippa och en ren spa helg för mig :)

Bodde hos en vän från gymnasiet vilket va suuuper kul och träffa Emma med familj..

Fick till och med äran att bada i deras bad tunna mmm nice...

På lördagen bar det upp till Övik för en fantastisk möhippa för Jenny!

Så söndag kväll var jag hemma i gen..
Så hela helgen va utan min familj vilket kändes påvägen hem...

Vilken abstinens efter barnen:)

Sen har vi vart till Söderhamn med Jenny och Fredrik oxå en helt fantastiks helg..

Efter det furuvik..

Lite fester här och var...

I helgen var vi till kolmården med Danne och Anja oxå en jätte härlig lördag med våra familjer..

Det enda som saknas nu är en resa till värmen åå va jag vill utomlands och njuuuuta!!
Just nu är Jonnys pappa, farmor och farfar med Williams kusin Felicia i Spanien..

Jonnys mamma åkte till cypern i dag åå ja vi då??

Ne blir nog inte av finns andra utgifter....

MEN VI HAR BLITT MED BIL :)

Wiihoo ska hämta den i dag efter jobbet :P

Men snälla vad sägs??

Ska jag fortsätta blogga eller lägga ner???

?????

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards