Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Jenny - 11 augusti 2010 20:17

Ja vart tar tiden vägen??

Det kan man ju fråga sig.. I lördags var i alla fall pappa och Annethe barnvakt till barnen och det gick som väntat..

JÄTTE BRA!!
känns bra vet man vem man kan lämna barnen till när man behöver nattvakt hihi  Och bortskämda hade de blivit  

Vi var i alla fall på 30 års fest jätte trevlig fest med god mat och trevligt sällskap!
Men födelsedagsbarnet somnade först haha

Inte Jonny denna gång   

Och så avslutade vi kvällen med ett bad innan vi gick hem.

Jonny och Nicklas gick hem tidigare medans jag och Eve gick senare!

I alla fall var det en jätte trevlig fest!

Söndagen va lååång, men Jonny va flitig ch ut å jobba i vanlig ordning!

Måndag:Alvas första inskolningsdag mellan 10 och 11!

Å så duktig hon är dagarna springer förbi och hon bryr sig knappt om att jag finns i rummet   

Jätte skönt dock!
Och i dag var det Williams första dag på förskolan..

inga problem där inte så i morgon ska han va där till ett och antar att fredagen blir likadan så han får en mjukstart!
Sen på måndag blir det nog till att vänja in honom till vanliga tider men att han börjar halv nio!

Nu ska jag slänga mig ner i soffan

Natti natt kära vänner  

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards