Livet om mig och min familj

Direktlänk till inlägg 24 september 2008

Utvecklingssamtal

Av Jenny - 24 september 2008 07:59

Ja i dag är det utvecklingssamtal på dagis, men det har uppstått ett litet problem William s barnvakter verkar inte kunna... Inte lätt när man inte har så många. Jonny ska ringa hans mamma och se om hon kan. Men annars får det bli en utav oss som går och jag vill ju helst gå men Jonny vill också så vi får se hur det löser sig!

Ha Jonny skickade på msn nu och sa att han har fått tag på sin mamma och hon kunde ha William skönt slipper vi dividera om vem som ska gå på utvecklingssamtalet!!!! phu...

Jag känner för massa kramar och kärlek just nu och det verkar vara torka på det tror jag:( Vi hinner inte med varann å så tar vi oss inte tid med varann utan ger våran son allt han behöver vad kärlek och uppmärksamhet är. Och så ska det verkligen vara för han ska verkligen veta att han är älskad av sina föreldrar men jag kan sakna lite den där uppmärksamheten som fanns en gång i tiden:(

Bara lilla jag som har en dålig morgon tror jag:)

Plus att man är gravid då ställer hormonerna till det för en!!!

.........

 
 
Ingen bild

Tove

24 september 2008 08:53

Godmorgon min vän!

Om det är problem så kan jag ta med mig William hem, absolut helt ok!!!!

Och Jonny, om du läser detta så bjud med din underbara sambo på ngt skoj ngn kväll, bara fråga om William kan vara här, är nästan jämt hemma så det ska inte vara ngr problem!!

/ Tove

 
Ingen bild

sessan

24 september 2008 11:20

Tack vännen det var snällt av dig:) Du har fullt upp som det är tror jag! Men det löste sig i alla fall ikväll så det var skönt.
Ja hoppas han läser det, men det hjälper nog inte;) Hoppas ni har det bra där hemma pussa på lilla Ella från mig och såklart Adam oxå.
Bamse kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 december 2010 08:36

Ja i gentligen kunde jag vara på jobbet just nu, men då jag har en väldigt förvirrad son så sitter jag och väntar på att apoteket skall öppna vilket dom gör snart. Sen bär det av ner dit för att förhoppningsvis medecinen kommit in el skriva på en f...

Av Jenny - 1 december 2010 16:13

I morgon smäller det   Då ska jag få min fantastiska present av min finaste vän Liselott!! jiiihoo!!! Så i morgon  efter jobbet åker jag hem till Liselott för lite mat! Ska bli riktigt kul faktiskt andra gången jag är i globen haha.. och andr...

Av Jenny - 18 november 2010 16:23

Fattar inte vaknade nyss upp och det va måndag, hallå i dag är det torsdag och i morgon fredag , jo jag vet visst är jag duktig på veckans dagar   Men det är i alla fall inte klokt... Helgerna går fort dom med, men försöker verkligen ge barnen de...

Av Jenny - 13 november 2010 12:26


Veckan som gick har bestått av varannan dags vab, känns jätte dumt jänt i mot jobbet men vi måste va hemma å vi måste dela upp det,så ja det enda jag hoppas på nu är att Alva ska bli bra i magen så dagis vill ta i mot henne. Fattar inte vad det är ...

Av Jenny - 6 november 2010 19:49

Ja vi va ju 4 men nu sover Alva och William, Jonny somna nästan direkt vi kom hem från hans mamma!! Han körde måste ha med det att göra   I alla fall riktigt tråkigt att sitta själv en lördag kväll, men vad göra min sambo är trött lär ju inte väc...

Ovido - Quiz & Flashcards