Livet om mig och min familj

Direktlänk till inlägg 27 september 2008

Barkaby för hela slanten:P

Av Jenny - 27 september 2008 18:41

I morse packade vi in oss i bilen och for till Ikea:P Shopping nerverna kliade haha!! Inte för att det vart så mycke men endel som vi åkte hem utan blir det nog av en annan dag för att köpa... Men vi fick i alla fall hem lite gardinstänger, gardiner till allrummet där uppe å så fick William upp lite gardiner. Så skönt när det faller på plats mer och mer.

Sen var vi in till Toys `r us William skulle få visa vad han önskade sig;) Och vi kom hem med en riddarborg som kanske inte va allt för billig men det blir nog bra, får övertala familjen att handla lite riddargubbar å så till borgen:) William kommer nog bli över lycklig!! Jag ville nog köpa hela leksaks affären till honom men det skulle nog inte uppskattas i längden:P 

Lyckades hymla undan den så han inte skulle se att han ska få den!.

Och så valde han såklart ut en present till Molly som har kalas nästa söndag.

Nått som var trisst i dag var att jag ev skulle få träffa min farmor som är på besök hos pappa, men av nån anledning är hon sur på mig och vägrar släppa det!! Men som jag sa tll pappa det är inte min eller William s förlust det är aldeles hennes egna fel...

Fattar inte att man tar vara på livet när man väl har möjlighet.

Denna tycker jag kan stämma ganska bra.

"Lär dig livets svåra gåta, älska glömma och förlåta"

Jag har insett att man inte kan gå vidare i livet utan att förlåta och ge en andra chans.

Se på mig och pappa, så många dagar och nätter jag vart ledsen för att han inte försökt kontakta mig. Och i dag pratar vi ganska ofta ses så ofta vi hinner. Finns ingen som helst anledning att inte förlåta en människa som inte har fått en chans att förklara sig! Så kan jag känna med min så kallade farmor för så vitt jag vet har jag aldrig sagt ett ont ord om henne.

Men men det är hennes val här i livet att inte vilja träffa mig och min familj och det respekterar jag i såfall.

Oj oj nu vart det djupt!

Men vem vet hon kanske ångrar sig och då är hon välkommen.

Nu ska jag hoppa ner i soffan med William och Jonny och ta det lungt.

Synd att det inte vart nån mamma barn kväll Tove, men jag tycker vi tar den snarast möjligt:) Ha en bra kväll!

Kramiz

 
 
Ingen bild

kakan

30 september 2008 11:00

gumman lilla älskade du önskar verkligen att din farmor kunde förstå vilken underbar person hon går miste om, jag tror inte jag känner någon mera genom snäll och omtänksam person än dig! Du är underbar och kanske hon en dag oxå förstår det! Men jag är iaf sååå lycklig över att du fick "lära känna" din pappa på nytt! Jag är såå lycklig för din skull jag vet ju hur mycket du funderat och längtat genom alla år som gått och nu får ni verkligen chansen att ta tillvara på den tid ni förlorat!
Älskar dig hjärtat du är en otroligt fantastisk vän! Vad vore livet utan en vän som dig! Puss puss sköt om dig!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 december 2010 08:36

Ja i gentligen kunde jag vara på jobbet just nu, men då jag har en väldigt förvirrad son så sitter jag och väntar på att apoteket skall öppna vilket dom gör snart. Sen bär det av ner dit för att förhoppningsvis medecinen kommit in el skriva på en f...

Av Jenny - 1 december 2010 16:13

I morgon smäller det   Då ska jag få min fantastiska present av min finaste vän Liselott!! jiiihoo!!! Så i morgon  efter jobbet åker jag hem till Liselott för lite mat! Ska bli riktigt kul faktiskt andra gången jag är i globen haha.. och andr...

Av Jenny - 18 november 2010 16:23

Fattar inte vaknade nyss upp och det va måndag, hallå i dag är det torsdag och i morgon fredag , jo jag vet visst är jag duktig på veckans dagar   Men det är i alla fall inte klokt... Helgerna går fort dom med, men försöker verkligen ge barnen de...

Av Jenny - 13 november 2010 12:26


Veckan som gick har bestått av varannan dags vab, känns jätte dumt jänt i mot jobbet men vi måste va hemma å vi måste dela upp det,så ja det enda jag hoppas på nu är att Alva ska bli bra i magen så dagis vill ta i mot henne. Fattar inte vad det är ...

Av Jenny - 6 november 2010 19:49

Ja vi va ju 4 men nu sover Alva och William, Jonny somna nästan direkt vi kom hem från hans mamma!! Han körde måste ha med det att göra   I alla fall riktigt tråkigt att sitta själv en lördag kväll, men vad göra min sambo är trött lär ju inte väc...

Ovido - Quiz & Flashcards