Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Jenny - 2 augusti 2009 13:33

Ja nu är det på tiden att jag skriver lite.

Mycke händer och sommaren

(om man nu vill kalla det sommar) är snart över!

Alva gör stora framsteg:)

Maaaammmaaaaaaa

papa

Sen sitter hon utan stöd numera oxå:) Inte så länge kanske men hon gör det i alla fall:)

Var och tog 5 månaders vaccin (lite sent) och vägde och mätte henne!

Shit 7180g

61.8 lång

42.6 Huvud omfång

Ja min "lilla" prinsessa blir sååå stor.

Sammanfattnings vis kort och tjock;)

Tänk 14 Augusti blir hon halvåret inte klokt vad tiden går!!!


Jo vi var i Sundsvall några dagar, var jätte kul och träffa Gabriella min barndomsvän.

Jätte tråkigt att man ses så sällan men det händer så mycke i livet och så bor man ju inte grannar direkt:(

Var till hennes Cafè / resturang (italienskt) mmmm smakens!!

Å såklart hem till världens goaste Hanna, trisst att du jobbade men som tur var ni ju hem till oss helgen innan:)


I går var vi hem till kusin på middag, super trevligt så sällan vi ses fast vi bor så nära. Men alla har vi ju vårat att sköta om!

Men suuuper god mat och en trevlig skitsnackar kväll:)

hahaha!!!

I dag ska vi hem till Tove och Magnus Adams lilla syster Ella blir ett år!!!

Inte klokt vad tiden går fort somsagt!!!

Tycker det va nyss jag fick smset om att lilla Ella kommit till världen.

Var så glada för er skull att ni fick en av varje!

Å så är hon sååå underbar!!

Nu ska jag bara fixa det sissta hemma, har städat som en dåre i dag känns det som.

Jonny tog med Sig Alva och William i morse så jag fick städa i lugn å ro, han skulle till Bygg max så det passade bra kunde Alva somna in i bilen!!

Är så skönt för ammningen är mer sällan nu...

Gröt till frukost

en halv burk till lunch

Ammning där i mellan

Gröt vid 18

Sen ammning mellan åtta och nio.

Och förhoppningsvis är det godnatt därefter.

Vaknar normalt sett till sen vid halv tre och vill äta, sen äter hon vid sju i gen innan hon kliver upp vid åtta!

Sa ja nu börjar allt rätta till sig och man känner sig inte riktigt lika låst längre!!!

Men än är hon mammas bäbis... myspys!!!

Ne nu åter till fix...

Nu hoppas jag på att hålla uppdateringarna tajta:)

Kramizzzz


Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards