Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Jenny - 21 augusti 2009 07:49

I går var jag in till jobbet för att äta lite lunch med Lotta.

Det var jätte trevligt satt på kontoret så man hade chans att träffa lite kollegor.

Lite nya aniskten var det oxå så nu har man hunnit presentera sig oxå:)

Efter det tog jag och Alva oss en promenad ner till fältan och kolla in lite affärer sen fortsatte vi vår promenad mot östra.

Ja det är ju inte allt för lätt att ta sig till Åkersberga på sommaren.. Suck!!!

Ok aningen lättare nu än förra året men endock...

I alla fall får jag ta mig till Mörby och därifrån får jag gå till Roslagsbanan

(man kan ta en ersättningsbuss men det känns krångligt)

Och hoppa på den till Åkersberga.

Så väl hemma i gen vid fyra!
Alva älskade att åka tåg verkade det som.

Och hon lyckades fånga allas uppmärksamhet sötnosen:)

Blir nästan lite pinsamt tycker jag men men barn är barn:)

Sen hemma var det ju bara jag och Alva Jonny är ju på party konferans:)

Så vi valde att ta ett skönt bad och mysa tillsammans!

Efter badet var hon mindre glad men hon blev väl vrålhungrig och trött efter vårat långa bad:P

Sen efter jag lyckats få henne och sova (i soffan)

kunde jag sitta med mina kort och sätta in dom men nu är det slut på foto album och häftkuddar så det måste inköpas.

Är så mysigt och klistra in foton och drömma sig bort när den tiden va:)

Jag har då framkallat förra årets bilder nu:)

Ne nu ska vi äta lite frulle,

i dag ska vi träffa Mattis och Jenny i gen det ser vi jätte mycke fram i mot

Sen kommer väl Jonny hem i kväll misstänker jag om han inte gått å stupat i nått dike eller så:) hahahah!!

Ha en bra dag krams!!!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards