Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Jenny - 6 augusti 2009 21:02

mmmm det hade vart trevligt:)

Men har en dotter som är jätte mammig och en pappa som inte kan få henne att sova så ja det är bara att inse får vänta till jag ammat färdigt för då finns det inget att skylla på!!

Sen kan inte jag åka hemifrån heller när jag vet att hon kan vakna och när jag lägger handen på henne somnar hon om men om Jonny tar henne vaknar hon till på en gång och blir arg....

Även om jag iunte tänker dricka och vet att jag kan komma hem på nolltid känns det så trisst att behöva åka hem mitt i allt så ne får vänta till hon är mer trygg att komma till ro hos Jonny.

Men Tove och Hanna jag hoppas ni har det riktigt trevligt:)


I dag har vi vart på domarudden i gen börjar bli lite tjatigt men ändå skönt att det inte är så långt borta å så är det en bra barnstrand!

Badade i dag oxå:P Oj riktigt skönt faktiskt.

Ser fram i mot helgen suuuper duper mycke faktiskt..

På lördag ska vi på Ullna hill climbe

 å sen grönan på söndag med Tove och Magnus å såklart Adam:)

Kommer bli en super mysig helg, även middag med Tove och Magnus på lördag!!

Blir en bra sissta helg innan William åker till Spanien i 10 dagar utan mor och far:(

åå vad jag kommer sakna honom men samtidigt skönt då jag ska försöka pallra mig in till stan lite faktiskt!

Ne nu till tv rutan å lite chirre:)

Natti natt!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards