Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Jenny - 30 augusti 2009 12:30

Ja i år i gen slog grannarna till:)

Och det blir alltid lika trevligt.

Lite bus här å var men vad är inte en kräftskiva på kullen!

Har en massa bilder men får ta det i ett annat tillfälle då jag inte hunnit ladda upp bilderna.

Jonny va snabb å laddade upp ett fåtal på FB haha

Hör å häpna han är fast i FB World:)

Trodde aldrig det skulle hända men han blev väll less på att höra alla prata om det å inte fatta va det va:)

I dag är det lugna gatan..

Eller???

Hanna å Alva ligger på soffan och gosar efter att Hanna gett Alvis lite mat.

Jonny och Anthony gräver där ute (perfekt bakis göra)

Och jag då??

Jo jag sitter här får lite Jenny tid:P

Drack nån cider i går mumma:P

Alva ammar ju knappt nått längre bara på natten om hon vaknar.

Hon vaknade såklart vid tolv i natt men då fick hon välling:)

Skööönt det är att inte amma längre...

Lääääängtar sååå efter min son just nu uch nu måste han komma hem snart är så tyst här hemma utan han min älskling!

Han kommer på fredag så då ska jag fixa allt mys han vill ha å bara ha familje mys...

Gud vad vi längtar!!!

Jonny kommer åka bort i vanlig ordning i veckan men börjar vänja mig.

Så det ska va ett tag framöver.

Nu ska jag nog joina Hanna in the Sofa:P

Tjingeling Tjingeling!!!!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards