Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Jenny - 28 augusti 2009 21:42

Suck pust och Stön!!!

Har vart utan min dator denna vecka.....

Fasiken men äntligen är du tillbaka i min famn:)

Ne Nätaggrigatet gick tydligen sönder som ett brev på posten..

Men i dag vart du hel i gen:)

Just nu tillbringar vi tid med världens bästa Hanna och Anthony:)

Var till golfklubben i Åkersberga och käka lunch i dag sen åkte vi in till Täby med undantag för Jonny som Jobbade hemma!

Strosa runt där hela dagen till vi avslutade dagen med att fylla vagnen med öl hihihi

I går kom i alla fall Hanna och Anthony sååå kul älskar när ni är här!

Annars denna vecka???

  har träffat Elin på stan vilket var jätte trevligt

Var ett tag sen sisst i gen men trevligt var det:)

Elin är en sån som har man väl träffat och lärt känna henne är det inga konstigheter att ses:)
Skratt åt glada minnen från gymnasiet:)

Skulle träffat Jenny och Mattis men Mattis var lite krasslig och eftersom Alva och Mattis pussas så mycke blir det ingen bra omelett:P

Hoppas på att ses i nästa vecka för Jenny det är jätte kul att vi tar upp kontakten mer och mer!!

Ne man kanske skulle va lite sällis till våra underbara vänner.

Kram och Godnatt

Pööööösössss.....

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards