Livet om mig och min familj

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2009

Lördag morgon!!

Av Jenny - 22 augusti 2009 07:30

Ja i dag vet jag inte vad det är med Alva halv sju tyckte hon att vi skulle kliva upp...

Men vi har myst i sängen ett bra tag och lekt lite men nu är vi uppe i alla fall:)

Hon springer runt i sin gå stol som bara den;)

I går på dagen träffade vi  Mattis och Jenny i gen..

Alltid lika trevligt dom var ut i hit på visning på ett hus.

Men tyvär var det mer eller mindre ett ruckel så nu fick dom starta på ny kula i gen men det är nog en visning på söndag på ett annat.

Gud vad kul om ni flyttade ut till Åkersberga:)

Vi var i alla fall hemma hos hennes mamma på runöbacke jätte mysig dag med god fika och trevligt sällskap.

Tycker det är helt otroligt när vi sitter och pratar, tänk att det gjorde vi fast på ett annat sätt när vi var små:)

Jätte roligt att vi har tagit upp kontakten och så kan vara små battingar busa med varandra!

På kvällen bjöd vi upp Jonnys mamma och Sten på grill middag.

Vid halv tio ringde dom taxi och efter att dom åkt dundrade vi ner i säng.

Trött som bara den och Jonny trött sen "konferansen" :)

I dag vet jag inte riktigt vad som står på tur...

Det regnar ju så det lär väl inte bli så mycke gjort för Jonny på grundarbetet på plattan :/

Men så är det!

Nu ska jag härma en vän som skrev på sin blogg:)

SNÄLLA NI SOM LÄSER KAN NI INTE GÖRA ETT LITET FOTAVTRYCK?

VORE SÅ KUL ATT SE VILKA SOM LÄSER!!!

Jag har ju två trogna läsare i alla fall vet jag

Hanna och Tove alltid lika roligt att läsa era kommentarer blir så glad varje gång:)

Nu ska jag leka lite med ALva ha en bra dag

Krams

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 december 2010 08:36

Ja i gentligen kunde jag vara på jobbet just nu, men då jag har en väldigt förvirrad son så sitter jag och väntar på att apoteket skall öppna vilket dom gör snart. Sen bär det av ner dit för att förhoppningsvis medecinen kommit in el skriva på en f...

Av Jenny - 1 december 2010 16:13

I morgon smäller det   Då ska jag få min fantastiska present av min finaste vän Liselott!! jiiihoo!!! Så i morgon  efter jobbet åker jag hem till Liselott för lite mat! Ska bli riktigt kul faktiskt andra gången jag är i globen haha.. och andr...

Av Jenny - 18 november 2010 16:23

Fattar inte vaknade nyss upp och det va måndag, hallå i dag är det torsdag och i morgon fredag , jo jag vet visst är jag duktig på veckans dagar   Men det är i alla fall inte klokt... Helgerna går fort dom med, men försöker verkligen ge barnen de...

Av Jenny - 13 november 2010 12:26


Veckan som gick har bestått av varannan dags vab, känns jätte dumt jänt i mot jobbet men vi måste va hemma å vi måste dela upp det,så ja det enda jag hoppas på nu är att Alva ska bli bra i magen så dagis vill ta i mot henne. Fattar inte vad det är ...

Av Jenny - 6 november 2010 19:49

Ja vi va ju 4 men nu sover Alva och William, Jonny somna nästan direkt vi kom hem från hans mamma!! Han körde måste ha med det att göra   I alla fall riktigt tråkigt att sitta själv en lördag kväll, men vad göra min sambo är trött lär ju inte väc...

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards