Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Jenny - 5 april 2009 14:52

GOa vännerna

Mor och dotter

 Vilken värdinna:)

Av Jenny - 5 april 2009 14:33

I går hade jag besök av Liselott. Var och hämtade henne i Danderyd å så var vi och inhandlade middagen!

Grillspett vart det mumma mumma.

Jag som hade tänkt att jag skulle skämma bort min goa vän med middag osv så vart det Liselott som nästan fick stå å fixa allt.

Alva fick nått tok för sig att skrika mest resten av kvällen..

Så liselott stort tack för all hjälp i går!

Vänner som dig är svåra att finna!

Och natten bestod av mest vakenhet av min dotter..

Måste vart magknip för nu på eftermiddagen har det pruttats på rejält:)

Och så är det inte nog med det att jag saknar min andra hälft ...:(

En vecka kvar innan William och Jonny kommer hem.

Just det innan jag hämtade Liselott i går kom pappa och Annethe förbi.

Tänk vilken tur jag har haft i mitt liv...

Tack vare Annethe finns pappa i mitt liv och dom är världens underbaraste människor.

Ni ska veta att ni har en otrolig betydelse i mitt liv.

Gud vad sentimental jag blev då:)

Kan ha att göra med tomheten här hemma kanske vad vet jag:)

Jag är i alla fall en stolt mamma till två underbara barn.

Nu ska jag gosa ner mig hos min dotter.

Kommer lite bilder från i går strax:)

Ovido - Quiz & Flashcards