Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Jenny - 10 april 2009 09:07

Tack Tove för en super trevlig kväll i går...

Super god mat och jätte trevligt sällskap! Vi somnade som stockar när vi kom hem jag och Alva:)

Ja nu är det inte långt kvar innan min son och sambo kommer hem...

Tror att William börjar längta hem nu han brukar inte va så intresserad av att ringa och säga godnatt men i går var det tydligen jätte viktigt:)

Känns skönt, min son har inte glömt mig:)

Nu på förmiddagen ska jag i väg på prommis med Tove skööönt!!

Har inte vart ut på promenad på två dagar nu så det är på tiden!

I Kväll blir det middag hos svärmor, så himla skönt å slippa middags bestyren!

Ne nu ska vi göra oss i ordning för prommisen ha en undrbar långfredag i solskenet..

Kraaamizz

Ovido - Quiz & Flashcards