Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Jenny - 9 april 2009 08:19

Ja gårdagen var jobbig, men i dag är det nya tag.

Ska hem till Tove oc Magnus i kväll på middag, det ska bli jätte trevligt.

Börjar som sagt bli rätt långtråkigt hemma!

Då är det härligt att ha underbara vänner:)

I morgon är det middag hos svärmor.

Och så på lördag påsk middag med pappa och Annethe med släkt!

Så nu ska väl tiden gå fort till resten av familjen kommer hem!

Alva sover i mitt knä just nu vill inte lägga i från mig henne då vaknar hon och skriker.....

Måste få ha en lugn stund på morgonen känner jag!

Grått väder ute oxå gör inte så man blir pigg och glad direkt!!

Kommer bara på en massa tråkigheter att deppa ner mig i.

Uch neee nu får dagen rulla på så ska jag hem till Tove sen.

hej hopp!!!

Ovido - Quiz & Flashcards