Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Jenny - 27 april 2009 15:32

 



Av Jenny - 27 april 2009 15:18

Ja shit vad tiden går fort för vårat andra hjärta Alva:)

Nu när hon ligger trycker hon upp huvudet så mycke det bara går för att hon vill sitta:)

När vi var hos William och Alvas gammelfarmor och farfar så pratade gammel farmor med Alva precis som vanligt:) Och Alva sitter i mitt knä lutar sig mot mig, men icke hon ska ligga sitta upp ska det va:)

Så hon pressar sig framåt för att få sitta upp!

Sötis...

Och nu uppmärksammar hon William jätte mycke så himla kul att se:)

Hon skrattar till honom när han pratar med henne, han är ju världens bästa storebror dessutom:)

Så stolt är jag över honom!

Alva börjar prata mer och mer men såklart på sitt egna vis:) Så gullig låter som vargarna i skogen hihi!!

Ja det är underbart att va mamma!

På torsdag ska vi till Tove och Magnus på middag det ska bli trevligt och så åker vi nog och tittar på brasa.

Såklart för våra barns skull!!

På dagen kommer nog Jenny, Oliver och Elliot och hälsar på.

Det ser jag fram i mot och få se Elliot:)

Han är ju bara en vecka äldre än Alva!

Vi saknar er här i Stockholm Jenny och Fredrik!

Ne nu åter till lite bus med mina godingar!!


Men just det William har ju fått en fyrhjuling av oss:)

Hi hi Jonny kunde inte hålla sig längre.

William kan ju bara inte va utan när alla andra har en:)

Ovido - Quiz & Flashcards