Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Jenny - 7 april 2009 17:38

Tänk vad fort man glömmer.

Att man är så låst med dessa små troll:)

I dag har jag tvättat fönstrena oc ni ska inte tro att Alva har gjort det lätt för mig!!

Men jag har i alla fall fått 8 fönster avklarade...

Tänk vad mycke jag hunnit om jag vart helt ensam....

Men å andra sidan tänk så tråkigt det skulle vart!!!

Uch vad jag saknar min son nu.

 Är så avis på Jonny som får hålla om honom

Jonny skickar lite bilder i alla fall men det svider i mitt hjärta att jag inte är med honom och upplever allt tillsammans med honom:(

Men jag gjorde mitt val så jag får väl stå mitt kast.

När jag ser på tv och föräldrar kramar om sina barn kommer tårarna, visst är det löjligt...

Men hallå han är ju endel av mig!

Vore konstigt om jag inte kände så här!!

Samtidigt så saknar jag inte rutinerna som kommer när han kommer hem!

Upp till dagis, hämtning middag i tid ja ni vet...

men då får jag åtminstonde hålla om honom.

En längtande mamma efter sin son...........

Ovido - Quiz & Flashcards