Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Jenny - 8 april 2009 19:14

Ja roligare än så kan man inte ha det. Men så är det!

Alva skriker och jag är frustrerad!!!

Och ingen avlastning...

Måste få ur mig det nånstanns, så jag skriver..

Jonny ska inte behöva få dåligt samvete för att han är borta så honom belastar jag inte med detta...

Men det är tungt. inget hjälper!!!

Magmassage,amma,ersättning, gå runt runt ja you name it!!!

Finns det mer tips är det välkommet!!!

Varför fick jag lotten med två kolik barn???

Inte mig det är synd om såklart...

Det är Alva som har ont i magen och det är jag som är mamma som ska veta hur jag ska hantera det.

Men med knapp natt sömn så till slut så börjar orken ta slut å tårarna kommer!

Men snart är Jonny hemma med assistans!!

Jag beundrar verkligen ensamstående mammor!!!

Nu vakna hon i gen.

Sover en minut här fem minuter där å så håller det på!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards